پرسش و پاسخ
- 0پاسخ
- 0پاسخ
- 0پاسخران نشدن کد28 ارديبهشت ۱۴۰۵powershell خطا میده وقتی توی ترمینال میزنم python code.py مثلا کد رو اجرا میکنه. ورژن پایتون رو هم که میزنم بازم میاره . ولی کد اجرا نمیشه وقتی میزنم ران پایتون فایل در ترمینال یا دکمه ران رو میزنم کد اجرا نمیشه. وقتی دکمه ران رو میزنم ترمینال هم باز نمیشه . حذف نصب کردم vscode رو ولی درست نشد4ثبت پاسخ
- 0پاسخارور وی اس کد23 ارديبهشت ۱۴۰۵درود وقت بخیر ببخشید وی اس کد همش این دوتا ارور رو میده نمیدونم باید چیکارش کنم6ثبت پاسخ
- 1پاسخترمینال30 بهمن ۱۴۰۴هر وقت توی وی اس کد روی run python file in terminal میزنم یه ازوز میده و باز نمیشه و کار نمیکنه و این شرایط رو دارم: پایتون 3.12 نصبه add to path رو زدم کد پایتونم هم باگ نداره ارورم اینه:An Invalid Python interpreter is selected, please try changing it to enable features such as IntelliSense, linting, and debugging.8ثبت پاسخ
- 1پاسخ
- 1پاسخدرصد گرفتن28 دي ۱۴۰۴سلام وقت بخیر داشتم یک کدی مینوشتم یه ث قسمت لازم بود درصد بگیرم مثلا بگم ۵۰ درصد عدد ۷۰ چنده و اینجور درصد گیری که درصد و عدد رو بهش بدم بگه چند میشه7ثبت پاسخ
- 1پاسخسلام. من گزینه run code in terminal یا ryn with python در vscode میزنم ولی در ترمینال هیچی نمیاد. فقط با هر بار ران گزینه پایتون یا پاورشل در سمت راست و پایین vscode اضافه میشه. و بعضی وقتها در قسمت output کدها ران میشن. میشه راهنمایی بکنین13ثبت پاسخ
- 1پاسخبرنامه نویس 2 آبان ۱۴۰۴سلام، من ۱۷ سالمه و میخوام برنامهنویسی رو از صفر شروع کنم. میخوام راهنمایی کنید: 1. وقتی از صفر شروع میکنم با چه چیزهایی روبرو میشم و چه مراحلی رو باید طی کنم؟ 2. بعد از شروع، چه شاخهای برای من بهتر و درآمدزاتر است؟17ثبت پاسخ
- 0پاسخ
- 0پاسخجلسه آخر tkinter4 مهر ۱۴۰۴سلام با تشکر از مدرس توانمند.لطفا اموزش 131 را میشه ارسال کنین19ثبت پاسخ
- 1پاسخ
- 0پاسخلینک گروه پشتیبانی دوره ربات تلگرامی با پایتون 26 شهريور ۱۴۰۴آقای فردین درگه لطفا لینگ گروه پشتیبانی رو بفرستید.ممنون20ثبت پاسخ
- 0پاسخاتصال ربات تلگرامی به کد هابا پایتون26 شهريور ۱۴۰۴با سلام طبق آموزش های که در ویدیو دادید دستورات داده شده رو اجرا نمیکنه18ثبت پاسخ
- 0پاسختایید ایمیل23 شهريور ۱۴۰۴چطور میتونم ایمیلم و تایید کنم ؟ ثبت نام کردم اما برای استفاده از دوره ها سایت تاییدیه ی ایمیل میخواد13ثبت پاسخ
- 1پاسخ
- 0پاسخدوره رایگان پایتون مقدماتی تا پیشرفته17 شهريور ۱۴۰۴سلام وارد صفحه میشه اما ویدئو ها باز نمیشن و ارور میده و خارج میشه از صفحه13ثبت پاسخ
- 1پاسخخطا Tri Again15 شهريور ۱۴۰۴چرا موقعی که میخوام در استدیو کد اجرا بگیرم خطای Tri Again میده49ثبت پاسخ
- 0پاسخدر مورد نظرسنجی15 شهريور ۱۴۰۴با سلام و وقت بخیر من موقع ثبت نظرسنجی متوجه نشدم و می خواستم همه مربعها رو تیک بزنم که اشتباه عدد یک ثبت شد. از آقای امیری بسیار متشکرم بابت آموزش زبان پایتون عالیشون8ثبت پاسخ
- 0پاسخدوره مهندسی پرامپت در 10 روز14 شهريور ۱۴۰۴درود . در جلسه چهارم ،مدرس در حال آموزش نصب google laboratory ، میگن فایلی رو که قبلا بهتون گفتم دانلود کردید رو روی گوگل درایو آپلود کنید . در ویدیو فایلی یه نام pyton for data analyzis رو نشان میدن . از کجا این فایل رو دانلود کنم ؟ در جلسات قبل اشاره ای به این فایل نشده11ثبت پاسخ
