دسته بندی دوره ها
بلاگ کدیاد
مسیرهای یادگیری
پک های آموزشی
درباره ما
ورود یا ثبت نام
صفحه اصلی
پرسش و پاسخ
پشتیبانی
پشتیبانی
24 خرداد ۱۴۰۵
می خواستم بدونم اگر یکی از دوره هایی که ما گرفتیم اشکال داشت باید چیکار کنم مصال یکی از دوره هایی که من گرفتم از قسمت 4 به بعد زیر نویس ندارد
1
ثبت پاسخ
0 پاسخ
اولین پاسخ را شما ثبت کنید!