در مورد زبان
کیانوش مخت بادی
25 مرداد ۱۴۰۲
سلام ببخشید من زبانم اصلا خوب نیست میخواستم بدونم بدون تسلط به زبان انگلیسی آیا میشه پایتون یاد گرفت
172
1 پاسخ
- دانیال آذرپناه26 مرداد ۱۴۰۲
سلام و درود. فکر نکنم به مشکل بخورید چون کلمات کلیدی رو هر چه بیشتر میشنوید یاد میگیرید، اما هر چه جلوتر برید نیاز پیدا میکنید که برا رفع باگ هاتون یا توسعه پروژه تون از منابع خارجی استفاده کنید که زبان انگلیسی اینجا خیلی میتونه کمکتون کنه اما فکر کنم افزونه های کرومی هستن که کار ترجمه رو انجام بدن ولی به هر حال خودتون بلد باشید بهتره. سعی کنید در طول دوره زبان هم یاد بگیرید. یه برنامه موبایلی هست به اسم linguist که خیلی تعریفش رو شنیدم میتونید از اون یاد بگیرید
