بازی سنگ کاغذ قیچی و تمرین گرفتن نام و دادن اطلاعات

سوال شده توسط: Saleh .a

تاریخ ثبت: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

بازدید: 972

پاسخ: 0

تگ: جاوا اسکریپت


var names=prompt("Inter name:") ;

switch(names){
    case "ali":
    alert("Ali is a pilot. He loves piloting.")
    break;
    case "mohammad":
    alert("Mohammad is a programmer. He loves programming.")
    break;
    case "saleh":
    alert("Saleh is a gamer. He loves computers.")
    break;
    case "hossein":
        alert("Hossein is a footballer. He loves the ball.")
    break;
    case "kave":
        alert("kave is a doctor. He loves his job.")
    break;
    default:
        alert("The name could not be found.")
}
//TAMRINE GEREFTAN NAM VA DADAN ETELAT DARBARE SHAKHS BALAA-----
-----------------
-------------
---------
----
---
--
-
var move=prompt(" حرکت خود را وارد کنید (فارسی) :");
var moveUzer=Math.floor(Math.random()*3) ;

if (moveUzer==1) {
    alert("حرکت کامپیوتر: سنگ")
    }
    else if(moveUzer==2){
        alert("حرکت کامپیوتر: قیچی")
    }
    else if(muveUzer==3){
        alert("حرکت کامپیوتر: کاغذ")
    } ;

    if (move=="سنگ" && moveUzer==1 || move=="قیچی" && moveUzer==2 || move=="کاغذ" && moveUzer==3) {
        alert("مساوی")
    }
    else if(move=="سنگ" && moveUzer==2){
        alert("شما برنده شدید !")
    }
    else if(move=="سنگ" && moveUzer==3){
        alert("شما باختید")
    }
    else if(move=="قیچی" && moveUzer==1){
        alert("شما باختید")
    }
    else if(move=="قیچی" && moveUzer==3){
            alert("شما برنده شدید !")
    }
    else if(move=="کاغذ" && moveUzer==1){
        alert("شما برنده شدید !") 
    }
    else if(move=="کاغذ" && moveUzer==2){
        alert("شما باختید") 
    }
    //BAZIE SANG KAGHAZ GHEYCHI BALAA

 

سلام استاد عنایتی خسته نباشید

اول تمرین گرفتن نام و دادن اطلاعات و بعد بازی سنگ کاغذ قیچیرو فرستادم

امیدوارم خوب بوده باشه خیلی ممنون خدانگهدار…

برای ثبت پاسخ باید خود شوید

محبوب ترین مقالات