چگونه از اینترنت و وب سایت بدون فروختن، کسب درآمد داشته باشیم؟

6 تير ۱۴۰۱

چگونه از اینترنت و وب سایت بدون فروختن، کسب درآمد داشته باشیم؟

کسب درآمد از سایت بدون فروش امکان پذیر است؟ چگونه از وب سایت بدون فروختن هیچ نوع محصول یا خدماتی کسب درآمد کنیم؟ خیلی از افراد جامعه فکر می کنند که کارهای‌ اینترنتی برای افراد تنبل است و درآمد‌ خوبی ندارد. معمولا یک جمله معروف از این افراد می شنویم. این ها که نون و آب نمیشه برو دکتر شو، مهندس شو؛ اون ها پول توش داره. اما این تصور کاملا اشتباهی است. در چند سال اخیر ثابت شده است که کار اینترنتی خیلی بیشتر از کارهای سنتی درآمد دارد. برخلاف طرز فکر خیلی از افراد که فکر می کنند کارهای اینترنتی برای افراد تنبل است؛ ما با این طرز فکر کاملا مخالفیم. کارهای اینترنتی برای افراد زرنگ تر است. یعنی افرادی که می خواهند با کار کمتر، پول بیشتری به جیب بزنند.

ولی کسب درآمد از سایت بدون هیچ نوع فروشی، به این راحتی ها هم که بعضی ها فکر می کنند نیست. برای این امر باید کیفیت کار خوبی داشته باشید و صبر و حوصله زیادی به خرج دهید. تا بتوانید در این حوزه موفق شوید. ما برای کسانی که تازه در ابتدای مسیر هستند و نمی دانند که چگونه از سایت خود بدون فروختن کسب و صرف کمترین هزینه درآمد کنند، این مقاله را نوشته ایم. مطمئناً افراد تازه کار‌ بعد از مطالعه دقیق این مقاله دیگر می دانند که دقیقا باید از کجا شروع کنند. پس اگر تازه کار هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد از سایت بدون فروختن هیچ نوع خدمات یا محصولی

کسب درآمد از سایت بدون فروختن هیچ نوع خدمات یا محصولی

اما در این قسمت از مقاله قبل از این که به سراغ نکات کسب درآمد‌ از سایت بدون فروختن برویم، می خواهیم بدانیم پول درآوردن از وبسایت بدون هیچ فروشی دقیقا به چه معنا است. این سوال خیلی از کاربران است که می گویند خب چگونه می شود با کمترین هزینه و کمترین زمان کار، پول بیشتری به دست آورد؟ با این سوال ما متوجه شدیم که انگیزه و خواسته دارید ولی نمی دانید که از کجا شروع کنید. برای مثال شما اگر بخواهید یک پیج آموزشی بزنید باید در قدم اول پیج را بسازید. بعد در قدم دوم باید از راه تبلیغات یا هر راه دیگری فالوور جمع کنید.

بعد از آن باید مطالب آموزنده مرتبط با موضوع پیج بگذارید. یعنی شما اگر یک پیج آموزش نقاشی دارید نباید در آن پیج از موضوع موسیقی یا فروش لباس بگویید. با این کار فالوورهای شما ریزش می کند و در کارتان موفق نمی شوید. اگر بخواهید بلاگر شوید باید در موضوعی که انتخاب کرده اید استعداد داشته باشید. مثلا اگر می خواهید در زمینه طنز بلاگر شوید؛ باید آن قدر کیفیت کارهایتان خوب باشد که کاربر به سمت شما جذب شود. برای کسب درآمد از وبسایت نیز باید سطح کیفیت کارهایتان را بالا ببرید. زیرا رقابت در این کار بسیار بالا است. پس اگر سطح کیفیت کارهای شما پایین باشد، به هیچ وجه موفق نمی شوید. پس نتیجه می گیریم که اول باید استعداد کاری که می خواهید در فضای مجازی انجام دهید را داشته باشید. باید خلاق بوده و ایده های نو داشته باشید. به علاوه باید صبر و حوصله داشته باشید و زمان بگذارید تا در این کار موفق شوید. اگر شرایط بالا را دارید، ما به شما اطمینان می دهیم که موفق خواهید شد.

کسب و کار‌ اینترنتی با اختراع کامپیوتر

بیشتر کسب و کار‌های‌ اینترنتی با کامپیوتر انجام می شود. بعضی ها اعتقاد دارند که کسب و کار‌های‌ اینترنتی با اختراع کامپیوتر شکوفا شد. اما این تصور کاملا اشتباه است. کامپیوتر سال 1937 ساخته شد ولی کسب و کار‌های‌ اینترنتی از سال 2000 شکوفا و آغاز شد. البته در این دوران که هنوز کسب و کار‌ اینترنتی تازه برپا شده بود بیشتر کسب و کار‌ها از طریق وب سایت ها بود. اما با ساخت و ظهور شبکه های مجازی مثل اینستاگرام، فیسبوک و توییتر، کسب و کار‌ اینترنتی رونق یافت. زیرا مردم از طریق این شبکه های مجازی هم شروع به کسب درآمد کردند.

دلیل جذابیت کسب درآمد از سایت بدون فروش

دلیل جذابیت کسب درآمد از سایت بدون فروش

در بالا به شما گفتیم که کسب درآمد از سایت بدون هیچ فروشی دقیقا چیست و چند مثال کوچک هم گفتیم. اما مطمئنا یک سوالی در اینجا برای کاربران مطرح می شود. کسب درآمد از سایت بدون فروختن هیچ محصول یا خدماتی، چرا جذاب است؟ چرا بخشی از مردم، البته تاکید می کنیم که فقط بخشی از مردم نه همه مردم، سعی می کنند که بیشتر سمت کسب و کار های اینترنتی بروند؟ در نظرسنجی که ما راه اندازی کردیم مردم پاسخ های متفاوتی دادند که بخشی از آن ها درست و بخشی دیگر غلط بود. برای همین ما می خواهیم جواب درست را در این مقاله بدهیم و چند نمونه مثال بزنیم.

  • دسترسی همگانی به اینترنت

همه افراد جامعه با هر سن، استعداد و تخصصی می توانند با یک لپ تاپ، کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند، کار‌ خود را شروع کنند. مهم نیست که فرد چه تخصصی داشته باشد یا بخواهد در چه زمینه ای در فضای مجازی کار کند. مهم این است که استعداد، علاقه، خلاقیت و حوصله داشته باشد.

  • امکان استفاده از آن در حوزه های مختلف

یک از بهترین مزایایی که کسب و کار اینترنتی دارد، امکان استفاده از آن در حوزه های‌ مختلف است. شما می توانید با کمک یک برنامه نویس وب سایتی تاسیس کنید‌. سپس در حوزه های مختلف بدون نیاز به هیچ فروش هیچ محصولی یا خدماتی، کسب درآمد کنید. تیم بزرگ برنامه نویسی کدیاد به شما در این زمینه کمک می کند.

  • نیاز به کمترین سرمایه گذاری برای شروع کار

شما می توانید به راحتی کار اینترنتی خود را فراهم کنید‌. در حالی که کمترین میزان هزینه و سرمایه گذاری را انجام داده اید. البته این را هم بگوییم که خرید کامپیوتر، لپ تاپ یا یک گوشی هوشمند، هزینه ای سنگین محسوب می شود. ولی این ها را همه افراد در زندگیشان داشته و در طول روز با آن ها سر و کار دارند. از این رو هزینه ای سنگین محسوب نمی شود.

  • با تجهیزات معمولی هم قابل انجام است

شما می توانید برای شروع با تجهیزات معمولی هم کارتان را انجام دهید. برای مثال برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام یا یک وب سایت، داشتن یک گوشی هوشمند هم کفایت می کند.

5 راه کسب درآمد از اینترنت و سایت بدون فروش محصول یا خدمات

5 راه کسب درآمد از اینترنت و سایت بدون فروش محصول یا خدمات

در بخش بالا ما تمام اصول کسب درآمد از سایت بدون فروختن هیپ نوع محصول یا خدماتی را گفتیم. حال می خواهیم که پنج روش کسب درآمد از اینترنت را با جزئیات برای شما بیان کنیم.

  • کسب درآمد از اینستاگرام

در سال 2012 شرکت فیسبوک اینستاگرام را خریداری کرد. کاربران می توانند از این اپلیکیشن فوق العاده درآمد زیادی کسب کنند. این پلتفرم یک روش فوق العاده برای کسب درآمد از اینترنت بدون هیچ فروشی می باشد. برای مثال شما می توانید یک پیج اینستاگرام راه اندازی کنید. سپس حوزه ای که می خواهید در آن فعالیت کنید را مشخص کنید. برای مثال شما در پیج خود کلیپ های طنز می سازید. حال هر چه میزان فالوور شما بیشتر شود، کسب درآمد شما هم بیشتر می شود. اما مطمئنا از خودتان سوال می پرسید که درآمد این کار از کجا می آید. شما می توانید در کلیپ های خود از پیج ها یا کسب و کار های دیگر تبلیغ کنید. این یک روش پردرآمد برای شما است.

  • وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از قدیمی ترین راه های کسب درآمد از سایت بدون فروش است و می توان گفت تقریبا از اولین روش های کسب درآمد از اینترنت است. وبلاگ ها هنوز هم طرفداران خود را داشته و از اهمیت ویژه ای برخوردارند. شما برای کسب درآمد از این روش تنها باید در یکی از سایت های وبلاگ نویسی عضو شوید. سپس یک هاست معتبر تهیه کنید. پس از آن موضوعی مشخص برای کار‌ خود انتخاب کنید. برای مثال اگر شما در حوزه روانشناسی تبحر دارید، می توانید مطالبی یونیک و با کیفیت در حوزه روانشناسی تهیه کنید. شما می توانید با چند روش از وبلاگ یا خود کسب درآمد کنید. مثلا می توانید با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی سایر کسب و کار ها یا فروش بک لینک یا مشارکت در فروش از طریق لینک، کسب درآمد خود را آغاز کنید.

  • آموزش آشپزی

این روش بیشتر مخصوص خانم ها است. درآمد از این روش بسیار ساده است. شما می توانید یک سایت طراحی کنید. اگر در زمینه سئو موفق هستید و اطلاعات کافی دارید می توانید شروع به نوشتن و بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل کنید. اگر مطالبی که نوشتید به اندازه کافی برای کاربر جذاب باشد خیلی زود پیشرفت خواهید کرد و تبلیغات زیادی خواهید گرفت. به این طریق می توانید بدون فروختن هیچ نوع محصول یا خدمتی، از وب سایت خود درآمد کسب کنید.

جمع بندی در باب کسب درآمد از سایت بدون فروش

جمع بندی در باب کسب درآمد از سایت بدون فروش

در مقاله بالا تمام نکات کسب درآمد از وب سایت بدون فروش هیچ نوع محصول یا خدماتی را بیان کردیم. فقط یادتان باشد که برای موفقیت در کسب درآمد از سایت بدون هیچ نوع فروشی، باید برنامه ریزی داشته باشید. به علاوه می بایست صبر و حوصله داشته باشید و در کاری که می خواهید انجام دهید علاقه و استعداد به خرج دهید. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. برای یادگیری مطالب بیشتر در زمینه ی افزایش رتبه ی سایت خود می توانید به دوره ی آموزش سئو در سایت کدیاد مراجعه کنید. با ما همراه باشید.

 

محبوب ترین مقالات