معرفی 15 تا از قالب‌های رایگان بوت استرپ در سال 2024

معرفی 15 تا از قالب‌های رایگان بوت استرپ در سال 2024

قالب‌های بوت استرپ به دلیل صرفه‌‍جویی در زمان و امکان استفاده برای تمامی موضوعات موجود در وب، و از همه مهم‌تر قابلیت یادگیری و استفاده راحت، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. این محبوبیت در بین توسعه‌دهندگان به‌قدری زیاد است که در سایت کدیاد، دوره جامع آموزش بوت استرپ (BootStrap)، دانشجویان زیادی را به خود جذب کرده است. بیایید تا بدون معطلی به معرفی قالب‌های رایگان بوت استرپ بپردازیم.

 

معرفی 15 قالب رایگان بوت استرپ

انتخاب قالب رایگان بوت استرپ به نیازهای خاص شما و نوع وب‌سایتی که می‌سازید بستگی دارد. توصیه می‌کنم قالب‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند را بررسی کنید تا ببینید کدام طرح نظر شما را به خود جلب می‌کند و برای پروژه شما مناسب‌تر است. اکثر این قالب‌ها دارای طرح دمو هستند که با جستجوی نام آن‌ها در گوگل، قادر خواهید بود تا یک پیش‌نمایش از طرح کلی و امکاناتی که دارند را مشاهده نمایید.

  1. QuickStart

QuickStart یک قالب بوت استرپ است که برای استارتاپ‌ها، معرفی اپلیکیشن‌های نوآورانه، لندینگ‌پیج‌ها، محصولات اختصاصی و طیف وسیعی از وب‌سایت‌های فروشگاهی ساخته شده است. این قالب مدرن ویژگی‌‌های فوق‌العاده‌ای برای حضور کمپانی‌ها در دنیای دیجیتال دارد.

  1. Append

اگر استارتاپ یا برندی هستید که قصد ارائه خدمات دیجیتالی (مثل طراحی سایت، سئو، ایمیل مارکتینگ و...) دارد، قالب Append باید جزو انتخاب‌های شما باشد. این قالب رایگان بوت استرپ همانند قالب‌های دیگر است، اما به جرات می‌توان گفت بسیار سبک و مدرن‌تر از اکثریت مشابه است.

  1. Nice Admin

این قالب با تمرکز بر یک پنل کاربری مدرن، طراحی شده است. تمرکز نایس ادمین بر روی فروشگاه‌ها است. خیلی از ویژگی‌های اضافی از آن حذف شده‌اند و رابط کاربری آن فوق‌العاده است. به طور مثال، شما گزارش‌ فعالیت مشتریان، فروش، وضعیت سفارش‌ها و... را از طریق آن می‌توانید مشاهده کنید.

  1. iPortfolio

Iportfolio یک قالب بوت استرپ رایگان، با محوریت سایت شخصی برای نمونه‌کارها است. طراحی این قالب به شدت مینیمال و سبک است و برای افرادی که روی سرعت سایت خود حساس هستند، iPortFoilo می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این قالب بیشتر به فریلنسرهای عکاس و طراحان گرافیک پیشنهاد می‌شود. همچنین تکنولوژی به کار رفته در این قالب، HTML5 و CSS3 ،jQuery ،SASS می‌باشد.

 

15 تا از قالب‌های عالی و رایگان بوت استرپ

 

برخی قالب‌های بوت استرپ رایگان دیگر

  1. Yummy

Yummy یک قالب رستورانی تمیز و سبک است که با آخرین نسخه فریم‌ورک بوت استرپ ایجاد شده است. این قالب بطور خاص برای رستوران، کافه، نانوایی، تالار پذیرایی یا هر کسب‌وکاری که در صنعت غذا کار می‌کند طراحی شده است. این قالب به شما کمک می‌کند تا برای کسب‌و‌کار خود بازاریابی مناسبی انجام دهید.

  1. Logis

Logis یک قالب خاص و مدرن است که برای هر کسب‌و‌‌کاری که در زمینه حمل‌و‌نقل و تدارکات از جمله باربری، جابجایی خانه، انبارداری و خدمات بسته‌بندی فعالیت می‌کند، ساخته شده است. دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و طرح‌بندی است که متناسب با هر بخشی از صنعت حمل‌و‌نقل است. Logis کاملاً ریسپانسیو بوده و با جدیدترین فناوری ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که وب‌سایت شما در همه دستگاه‌ها، از جمله دسکتاپ و موبایل زیبا به نظر می‌رسد.

  1. ZenBlog

ZenBlog یک قالب وبلاگ سبک و تمیز بوت استرپ است. این یک قالب مجله وبلاگ زیبا، مدرن، تمیز و بر پایه مد روز است که برای وبلاگ‌های شخصی، وب‌سایت‌های مجلات، روزنامه‌ها، مد، آژانس‌های مسافرتی، زیبایی، سلامت، سبک زندگی یا هر سایت مجله‌ای دیگری مناسب است.

  1. Medilab

Medilab یک قالب بوت استرپ سبک، رایگان و ریسپانسیو است که برای بیمارستان، پزشکان، کلینیک‌ها و موارد دیگر مناسب است. این یک قالب کاملا پویا، با کدنویسی تمیز و رابط کاربری آسان برای استفاده است. قالب Medilab برای کسب‌وکارهای حوزه پزشکی به شدت مناسب است.

  1. Knight

این قالب برای آژانس‌های طراحی سایت، سئو و تمام موارد مرتبط با دیجیتال‌مارکتینگ مناسب است. قالب رایگان Knight شاید از لحاظ طراحی کمی ساده به نظر برسد، اما کدنویسی آن بسیار تمیز و کامنت‌گذاری شده است. به طور مثال، هر قسمت را که بخواهید شخصی‌سازی کنید، به کمک کامنت‌ها می‌توانید بخش مورد نظر را پیدا کرده و شخصی‌سازی کنید.

 

15 قالب عالی و رایگان بوت استرپ

 

ادامه معرفی قالب‌های رایگان بوت استرپ

  1. Siimple

قالب Siimple نیز مثل چند قالبی که معرفی کردیم، دارای طراحی ساده و استاندارد است. قالبی تک‌صفحه‌ای می‌باشد و اگر می‌خواهید لید یا مشخصات مشتریان خود را دریافت کنید، بهتر است از این قالب استفاده کنید. به قول معروف هیچ اضافه‌کاری در این قالب به کار نرفته است.

  1. Me & Family

Me & Family یک قالب وب‌سایت بوت استرپ خانوادگی با طراحی تمیز و مدرن است. می‌توان از آن برای ایجاد یک وب‌سایت خانوادگی استفاده کرد. دارای گالری عکس قابل فیلترگذاری زیبا با پشتیبانی از لایت‌باکس، صفحه رویدادها و موارد دیگر است. همچنین، دارای کدنویسی تمیز و حجم بسیار کم است و بسیار سریع بارگذاری می‌شود. علاوه بر این، کاملاً واکنش‌گرا بوده و روی هر دیوایس و اندازه صفحه‌نمایش، از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌ها کار می‌کند.

  1. Valera

Groovi یک قالب وب‌سایت حرفه‌ای بوت استرپ مدرن و واکنش‌گرا است. برای فریلنسرها، آژانس‌ها، شرکت‌ها، مشاوران و افراد خلاق مناسب است تا محصولات، خدمات یا کارهای خود را به نمایش بگذارند. Groovi با آخرین نسخه فریم‌ورک بوت استرپ ساخته شده است. همچنین سعی شده تا تمامی ویژگی‌ها و امکانات مدرن و ترند روز در آن استفاده شود. همه فایل‌ها به خوبی کامنت‌گذاری شده‌اند. ویرایش و سفارشی‌سازی آن بسیار آسان است تا متناسب با نیاز شما باشد. Groovi یک قالب چشم نواز و 100٪ ریسپانسیو است که در همه دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه‌نمایش به خوبی کار می‌کند.

  1. Podcast

همانطور که از اسم آن پیداست، این قالب مناسب سایت‌های پادکست‌محور است. اگر می‌خواهید داستان‌های خود را از طریق وب، به شکل کاملا حرفه‌ای با جهان به اشتراک بگذارید، بهتر است تا قالب بوت استرپ Podcast را در نظر بگیرید. طراحی مدرن و رابط کاربری فوق‌العاده آن، فضایی دوست‌داشتنی را برای کاربران شما شکل می‌دهد.

  1. CloudTemplate

CloudTemplate یک قالب وب‌سایت خدمات ابری رایگان و بسیار کاربردی و همه کاره است. با موضوعاتی مثل میزبانی وب، ذخیره سازی فایل، پایگاه داده‌های ابری و هر چیزی که به هاستینگ مرتبط است، کاملا سازگاری دارد. افکت‌های شناور، آمار متحرک (مثل تعداد مشتریان)، آکاردئون‌ها، جداول قیمت‌گذاری و بخش ویژگی‌ها، از ویژگی‌های مثبت این قالب محسوب می‌شوند. همچنین، اگر قصد تولید محتوا را برای برند خود دارید، می‌توانید بخش بلاگ آن را فعال کنید.

  1. Clark

کلارک یک قالب وبسایت با موضوع نمونه کارهای شخصی، بر پایه HTML5 و Bootstrap 4 می‌باشد. این قالب برای توسعه‌دهندگان وب حرفه‌ای، طراحان وب یا متخصصان خلاق مناسب است. علاوه‌بر این، کلارک ظاهر دارک زیبا با طرح‌بندی‌های کاملاً واکنش‌گرا دارد. همچنین، به دلیل ماهیت ریسپانسیو آن، در هر دستگاهی بدون هیچ ایرادی بارگذاری می‌شود.

 

سوالات متداول درباره قالب‌های رایگان بوت استرپ

  • استفاده از قالب رایگان بوت استرپ (Bootstrap) چه معایبی دارد؟

د حالی که قالب‌های رایگان بوت استرپ مزایای زیادی دارند، ممکن است برخی نکات منفی نیز در آن‌ها وجود داشته باشد. در مقایسه با قالب‌های پولی و غیر رایگان، شما از پشتیبانی و طراحی نسبتا محدودی برخوردار هستید که نتیجه آن در درازمدت جالب نخواهد بود.

  • از کجا می‌توانم قالب‌های رایگان بوت استرپ (BootStrap) با کیفیت بالا را پیدا کنم؟

با سرچ عبارت «دانلود قالب رایگان بوت استرپ» در گوگل به ده‌ها سایت دسترسی پیدا خواهید کرد.
اما به برخی از سایت‌های خارجی و معتبر مثل Start Bootstrap، Creative Tim، ThemeFisher و BootstrapMade نیز می‌توان اشاره کرد.

  • قبل از استفاده از یک قالب رایگان بوت استرپ (Bootstrap) چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

قابلیت‌هایی مثل سفارشی‌سازی گسترده، داشتن لایسنس و قوانین مرتبط با آن و از همه مهم‌تر پشتیبانی مداوم و انتشار بروزرسانی از سوی طراحان و سازندگان آن قالب بوت استرپ، از مواردی هستند که پیش از انتخاب یک قالب، باید برای شما حائز اهمیت باشد.

 

محبوب ترین مقالات