طراحی سایت

دوره متخصص فرانت اند (Front End) | آموزش فرانت اند پروژه محور | صفر تا صد

دوره متخصص فرانت اند یکی از بهترین دوره‌های موجود در زمینه یادگیری فرانت‌اند است که می‌تواند به شما کمک کند تا مفاهیم مربوط به طراحی فرانت‌اند یک سایت را به بهترین شکل ممکن بیاموزید. همان‌طور که می‌دانید طراحی و توسعه سایت را می‌توان به دو بخش توسعه بک‌اند و طراحی فرانت‌اند تقسیم‌بندی کرد که هریک از این حوزه‌ها امروزه تقاضای بسیار زیادی دارند و شما با یادگیری هریک از آنها می‌توانید در بهترین موقعیت‌های شغلی مشغول به کار شوید.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
77 : 27 : 00

قیمت دوره :

courseTitle

دوره متخصص فرانت اند یکی از بهترین دوره‌های موجود در زمینه یادگیری فرانت‌اند است که می‌تواند به شما کمک کند تا مفاهیم مربوط به طراحی فرانت‌اند یک سایت را به بهترین شکل ممکن بیاموزید. همان‌طور که می‌دانید طراحی و توسعه سایت را می‌توان به دو بخش توسعه بک‌اند و طراحی فرانت‌اند تقسیم‌بندی کرد که هریک از این حوزه‌ها امروزه تقاضای بسیار زیادی دارند و شما با یادگیری هریک از آنها می‌توانید در بهترین موقعیت‌های شغلی مشغول به کار شوید. نکته بسیار مهم دیگری که باید در خصوص حوزه فرانت‌اند بدانید این است که امروزه از ابزارها و تکنولوژی‌های مختلفی در این زمینه استفاده می‌شود که هریک از آنها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود هستند.

 

شما در طول آموزش فرانت اند می‌آموزید که چگونه از هریک از این ابزارها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و علاوه بر این سطح دانش خود درباره اصولی که در این حوزه وجود دارند را نیز افزایش خواهید داد. امروزه بیشتر افرادی که وارد حوزه طراحی و توسعه سایت می‌شوند طراحی رابط کاربری و فرانت‌اند سایت را بیشتر ترجیح می‌دهند چراکه در این بخش شما می‌توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و نیازی نیست که با الگوریتم‌های خشکی که در زمینه طراحی بک‌اند سایت وجود دارند درگیر شوید. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات کاملی را درباره ویژگی‌های آموزش جامع فرانت اند به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

یادگیری این حوزه نه تنها به شما این امکان را می‌دهد تا از ابزارها و تکنولوژی‌های مدرن استفاده کنید بلکه با توجه به اصول طراحی و توسعه، به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت‌هایی با کیفیت و کارآمد ایجاد کنید. به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند، شما می‌توانید وب‌سایت‌های جذابی بسازید و تجربه کاربری بهتری برای کاربران فراهم کنید.

 

چرا باید طراحی فرانت‌اند سایت را بیاموزیم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا امروزه بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری طراحی فرانت‌اند سایت باشند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای انجام این کار وجود دارد این است که یادگیری فرانت‌اند بسیار ساده و راحت است و شما معمولا برای انجام این کار با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید. در واقع شما در طراحی رابط کاربری و طراحی فرانت‌اند نیازی به آشنایی با الگوریتم‌های پیچیده نخواهید داشت. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای طراحی فرانت‌اند وجود دارند که هریک از آنها می‌توانند روند طراحی رابط کاربری را برای شما راحت‌تر کنند. آشنا شدن با این ابزارها می‌تواند برای شما بسیار مفید و کمک‌کننده باشد. دوره متخصص فرانت اند یکی از بهترین دوره‌های موجود در این زمینه است که می‌تواند اطلاعات جامع و کاملی را درباره طراحی فرانت‌اند در اختیار شما قرار دهد و به میزان زیادی برای شما مفید و کاربردی باشد.

در زیر به برخی از مزایای طراحی فرانت اند اشاره کرده ایم:

  1. سادگی در یادگیری: یادگیری فرانت‌اند به دلیل کمبود پیچیدگی‌های الگوریتمی که در طراحی بک‌اند سایت وجود دارد، بسیار آسانتر است. این امر برای افرادی که به تازگی وارد دنیای توسعه وب می‌شوند و یا علاقه‌مند به یادگیری توسعه وب هستند، مناسب است.
  2. خلاقیت: در توسعه فرانت‌اند، شما با طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری وب‌سایت‌ها سروکار دارید و نیازی نیست که با الگوریتم‌های خشکی که در زمینه طراحی بک‌اند سایت وجود دارند درگیر شوید.
  3. استفاده از ابزار های مدرن: در حال حاضر، ابزارهای مختلفی برای طراحی فرانت‌اند سایت ها وجود دارند که به تسهیل و تسریع روند طراحی کمک می‌کنند. این ابزارها به شما امکان می‌دهند به بهترین شکل ممکن از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های مدرن استفاده کنید.
  4. بازار کار و درآمد: توانایی در طراحی فرانت‌اند و توسعه وب امروزه یکی از مهارت‌های مطلوب در بازار کار است. همچنین، توسعه دهندگان فرانت اند به علت تقاضای بالا در بازار کار، از حقوق و درآمد مناسبی برخوردار هستند.

مزیت بسیار مهم دیگری که یادگیری فرانت اند می‌تواند برای شما داشته باشد این است که شما می‌توانید با یادگیری مفاهیم و مهارت‌های موردنیاز در این زمینه به‌راحتی هرچه تمام در موقعیت‌های شغلی مختلف مشغول به کار شوید و درآمد بالایی نیز داشته باشید. امروزه بیشتر شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلفی که وجود دارند نیازمند افراد متخصص در این حوزه هستند و معمولا حقوق‌های بالایی را نیز به این افراد پرداخت می‌کنند.

 

دوره متخصص فرانت اند برای چه افرادی مناسب است؟

این دوره برای افرادی که به یادگیری حوزه طراحی سایت، زیبا سازی و تعامل با کاربران علاقه‌مند هستند، مناسب است. شما بدون نیاز به هیچ دانش قبلی در حوزه طراحی سایت و فرانت اند میتوانید در این دوره ثبت نام و شروع کنید تا با آموزش گام به گام به یک متخصص حرفه ای فرانت اند تبدیل شوید. 

 

چرا باید فرانت‌اند را به‌صورت تخصصی بیاموزیم؟

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اکثر افراد در زمان یادگیری فرانت‌اند با آن مواجه می‌شوند این است که مفاهیم موجود در این زمینه را به‌صورت کاملا سطحی می‌آموزند و در ادامه نمی‌توانند طراحی‌های چندان جذابی داشته باشند و در نتیجه موقعیت‌های شغلی مناسبی را پیدا نمی‌کنند. به همین علت است که شما باید مفاهیم موجود در حوزه فرانت‌اند را به‌صورت کاملا تخصصی بیاموزید و به یک متخصص در این زمینه تبدیل شوید. در واقع مفاهیمی که در این زمینه وجود دارند بسیار پیچیده هستند و علاوه بر این ابزارهای مختلف نیز کاربردهای متفاوتی دارند که باید به‌درستی با این مفاهیم و همین‌طور کاربردهای این ابزارها آشنا شوید.

برای این کار نیز شما نیازمند یک دوره کاملا تخصصی هستید که تمامی مطالب مربوط به این حوزه را به طور کامل پوشش دهد. دوره متخصص فرانت اند دوره‌ای است که تضمین می‌دهد شما را به یک متخصص در این زمینه تبدیل می‌کند و تمامی اطلاعات موردنیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با استفاده از این آموزش فرانت اند شما می‌توانید پروژه‌های بسیار حرفه‌ای را طراحی کنید که به شما اجازه می‌دهد تا در بهترین شرکت‌ها و کسب‌وکارها مشغول به کار شوید. این دوره به شکلی طراحی شده است که هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند از اطلاعات بیان شده در آن استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا به یک فرد متخصص در زمینه فرانت‌اند تبدیل شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از آموزش جامع فرانت اند استفاده کنید.

 

آشنایی با دوره متخصص فرانت اند

دوره متخصص فرانت اند یک دوره جامع و بسیار کامل است که بسیاری از مطالب مهم را پوشش می‌دهد و می‌تواند دانش شما در این زمینه را به میزان زیادی افزایش دهد. فرآیند یادگیری در این دوره به این صورت است:

  1. آموزش HTML: آموزش و طراحی ساختار اصلی و محتوای وب‌سایت با استفاده از دستورات HTML، بخش مهمی از هر طراحی وب است که یک توسعه دهنده فرانت اند باید آن را به خوبی داشته باشد.
  2. آموزش CSS: یادگیری CSS برای طراحی و زیباسازی وب‌سایت‌ها به صورت جذاب بسیار مهم است. این مهارت شما را توانمند به تعیین شکل و نمای ظاهری وب‌سایت می‌کند.
  3. Flexbox و CSS Grid: مفاهیمی که به شما کمک می‌کنند تا طراحی و انعطاف‌پذیری وب‌سایت‌ها را بهبود بخشید و به راحتی یک وب سایت واکنش گرا و یا رسپانسیو را با روش‌های مدرن کار کنید.

بااین‌حال ما در طول این دوره به این موارد اکتفا نمی‌کنیم و بسیاری از مهارت‌های دیگری که یک متخصص فرانت‌اند باید با آنها آشنا باشد و توانایی استفاده از آنها را داشته باشد را نیز به شما آموزش می‌دهیم.

از جمله مهم‌ترین این موارد می‌توان به Saas، بوت‌استرپ، جاوا اسکریپت (ES6، Es7 و ES8)، تیلویند، ویو جی اس، وب پک و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که شما با یادگیری این مهارت‌ها می‌توانید بسیاری از سایت‌های مختلف را طراحی کرده و جذابیت‌های ظاهری یک سایت را به میزان زیادی ارتقا دهید.

 

دوره متخصص فرانت اند چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوره متخصص فرانت اند برخلاف بسیاری از دوره‌های دیگری که در این زمینه وجود دارند به‌صورت کامل مطالب مختلف را پوشش داده است و با استفاده از آن شما نیازی به منابع آموزشی دیگر نخواهید داشت. البته پس از اتمام این دوره شما برای به‌روزرسانی اطلاعات خود باید دائما مطالعه داشته باشید ولی دیگر نیازی به خرید دوره‌های دیگر نخواهید داشت. شما در طول این دوره می‌توانید با ابزارهای مختلفی که در طراحی فرانت اند و رابط کاربری سایت‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند آشنا شوید و نحوه استفاده از آنها را نیز به طور کامل بیاموزید. آشنایی با این ابزارها در دوره آموزشی فرانت اند به شما کمک می‌کند تا بتوانید زمان طراحی سایت را به میزان زیادی کاهش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی‌های خود را انجام دهید.

ویژگی بسیار مهم دیگری که این دوره برای شما دارد این است که استانداردهای جهانی که حتما باید در زمان طراحی سایت رعایت شوند نیز به شما آموزش داده می‌شود و شما با مشاهده این دوره می‌توانید به یک طراح حرفه‌ای تبدیل شوید. فراموش نکنید که در این دوره تمامی مطالب به‌صورت کاملا عملی به شما آموزش داده می‌شوند. این آموزش عملی باعث می‌شود تا شما با تمام مشکلاتی که ممکن است در طول روند طراحی یک سایت برای شما به وجود بیاید آشنا شوید و نحوه برخورد با این مشکلات را نیز به طور کامل بیاموزید. تمامی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده است تا این دوره یکی از بهترین دوره‌ها برای یادگیری فرانت‌اند باشد.

 

سایر مزایای مهم دوره متخصص فرانت اند

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بخش قبلی درباره آنها صحبت کردیم باید بدانید که دوره متخصص فرانت اند می‌تواند مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما به همراه داشته باشد. با تماشای این دوره شما می‌توانید به یک متخصص تبدیل شوید که درآمد بسیار بالایی خواهید داشت و می‌توانید هم به‌صورت دورکاری و هم به‌صورت حضوری با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف همکاری داشته باشید. در واقع این دوره مطالب را به شکلی به شما آموزش می‌دهد که شما را کاملا آماده ورود به بازار کار کند. البته نباید فراموش کنید که تبدیل‌شدن شما به یک متخصص به شرطی است که شما به‌صورت مرتب مطالب را مرور کنید و تمرین‌های لازم را نیز انجام دهید. در واقع تا زمانی که شما دست به کیبورد سیستم خود نبرید و کدهایی که به شما آموزش داده می‌شوند را تمرین نکنید نمی‌توانید به یک طراح فرانت‌اند متخصص تبدیل شوید.

در طول این دوره آموزش‌های تکمیلی، لینک‌هایی برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب مختلف و تمرین‌های متنوع و جذاب نیز به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید روند یادگیری خود را به میزان زیادی بهبود دهید. ویژگی کلیدی و مزیت بسیار مهم این دوره این است که به شما تضمین می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به یک متخصص در این زمینه تبدیل کند. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به مطالب و محتوای این دوره دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. علاوه بر این فراموش نکنید که کدهایی که در طول این آموزش‌ها نوشته می‌شوند نیز در هر جلسه به‌صورت جداگانه به شما ارائه می‌شوند.

 

آینده بازار کار طراحی فرانت اند

بسیاری از افرادی که قصد تبدیل‌شدن به یک متخصص فرانت‌اند را دارند و علاقه‌‌مند هستند تا از دوره متخصص فرانت اند استفاده کنند، این سوال را دارند که آیا بازار کار طراحی فرانت اند در آینده نیز به همین شکل خواهد بود و ما می‌توانیم پس از یک الی دو سال در یک موقعیت شغلی خوب مشغول به کار شویم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف بیش از گذشته تمایل به فعالیت اینترنتی و آنلاین دارند و برای انجام این کار نیز آنها نیازمند یک سایت قوی خواهند بود. همین عامل نیز باعث می‌شود تا نیاز به وب‌سایت‌هایی که به شکل بهینه و زیبایی طراحی شده‌اند بسیار بیشتر از گذشته شود؛ بنابراین شما در سال‌های آینده فرصت‌های شغلی بسیار جذاب‌تری را پیش‌رو خواهید داشت که می‌توانید بر اساس مهارت خود در هریک از این موقعیت‌ها مشغول به کار شوید.

نکته مهم دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم این است که شما با مشاهده این دوره و تبدیل‌شدن به یک متخصص فرانت‌اند، در سال‌های آینده می‌توانید درآمد بسیار بیشتری را نیز داشته باشید. در واقع شما نه‌تنها می‌توانید در یک شرکت مشغول به کار شوید، بلکه می‌توانید به‌صورت شخصی نیز پروژه‌های مختلف را انجام دهید و به‌این‌ترتیب، درآمد خود را افزایش دهید.

 

نکات مهم درباره دوره متخصص فرانت اند

در خصوص دوره متخصص فرانت اند باید به چند نکته بسیار مهم و کلیدی دقت داشته باشید. اولین نکته این است که این دوره یکی از کامل‌ترین دوره‌هایی است که در این زمینه وجود دارد و شما می‌توانید به کیفیت آموزشی آن نهایت اطمینان را داشته باشید چراکه توسط یکی از بهترین اساتید این حوزه تهیه شده است. نکته مهم دیگری که باید به آن دقت کنید این است که شما در طول این دوره پروژه‌های کوچک و بزرگ مختلفی را انجام می‌دهید که علاوه بر تقویت مهارت‌های شما می‌توانید از آنها در آینده به‌عنوان نمونه کار نیز استفاده کنید و به رزومه خود اضافه کنید.

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که در دوره آموزشی فرانت اند بسیاری از اصول طراحی سایت نیز به شما آموزش داده می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به اصول طراحی ریسپانسیو اشاره کرد که امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است. در قسمت توضیحات ویدئویی شما می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را درباره مباحثی که در این دوره بررسی می‌شوند به دست بیاورید که بدون شک به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب کنید که آیا این دوره مناسب شما خواهد بود یا خیر؟

همچنین، جلسات اولیه این دوره به طور کامل در دسترس هستند که شما می‌توانید به‌صورت رایگان به آنها دسترسی پیدا کنید تا نسبت به کیفیت آموزشی آنها مطمئن شوید.

 

صحبت پایانی

یادگیری فرانت اند می‌تواند به شما کمک کند که به یک شخص متخصص در زمینه طراحی سایت تبدیل شوید و درآمد بالایی را نیز داشته باشید. امروزه بسیاری از شرکت‌های مختلف نیازمند افرادی متخصص در زمینه فرانت‌اند هستند و همین عامل نیز تقاضای شغلی فرانت‌اند را افزایش می‌دهد. دوره متخصص فرانت اند یکی از بهترین دوره‌های فرانت اند در ایران است که می‌تواند دانش شما در این زمینه را به میزان زیادی افزایش دهد. اگر شما هم علاقه‌مند به تبدیل‌شدن به یک متخصص در این زمینه هستید حتما این دوره را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

آکادمی کدیاد همواره در تلاش است تا با ارائه دوره های متنوع برنامه نویسی و با کمک اساتید مجرب، به شما علاقه‌مندان به حوزه های مختلف برنامه نویسی کمک کند تا به هرآنچه که میخواهید در حوزه برنامه نویسی دست پیدا کنید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

آموزش Html

آموزش Css

انیمیشن در CSS

آموزش Flex و Flex Box

آموزش Grid

پروژه بیمارستان

آموزش جاوا اسکریپت

آموزش بوت استرپ ۵

پروژه فروشگاهی مشابه دیجی کالا با بوت استرپ

پروژه سوم سایت اموزشی مشابه کدیاد

آموزش مقدماتی تا پیشرفته تیلویند

🟠سوال های پر تکرار درباره باز تولید دوره 🟠

آموزش مقدماتی تا پیشرفته HTML (باز تولید)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته Css (باز تولید)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته Flex و Grid + پروژه عملی

آموزش جامع پیش پردازنده SASS

آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا اسکریپت + طراحی قالب

آموزش مقدماتی تا پیشرفته تیلویند + طراحی قالب مناسب بازار کار

آموزش بوت استرپ ۵ + طراحی داشبورد حرفه ای

آموزش مقدماتی تا پیشرفته git و github

ویدیو‌های نمونه تدریس دوره

 

1

توضیحات دوره

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

29

 

30

 

31

 

32

 

33

 

34

 

35

 

36

 

37

 

38

 

39

 

40

 

41

 

42

 

43

 

44

 

45

 

46

 

47

 

48

 

49

 

50

 

51

 

52

 

53

 

54

 

55

 

56

 

57

 

58

 

59

نظرات دانشجویان

 علیرضا  فرزانیان

علیرضا فرزانیان

سلام استاد خسته نباشید این دوره فوق العادس👍👍ممنون بابت آموزشای ارزشمندتون

سید عطا ‌صفوی

سید عطا ‌صفوی

موافقم خیلی خفنه و خدایی تمام پروژه ها در دنیای واقعی استفاده میشه و قیمت 500 هم هیچی نمیدن و خیلی باهااتون موافقم👌👍

نادیا غفاری

نادیا غفاری

درود. دقیقا موافقم. من کلی هزینه کرده بودم و آموزش های دیگه دیده بودم ولی هیچکدوم تاثیری نداشت ولی این دوره خیلی کامله و همه چی خیلی خوب توضیح داده میشه

کیانا  کریمی

کیانا کریمی

سلام استاد وقتتون بخیر . دوره ی بسیار کاربردی و عالیی هستش . ممنون ازتون بخاطر وقت و انرژی ای که گذاشتید

پریسا

پریسا

با سلام استاد خیلی خیلی فن بیان عالی دارید دوره ی خییییلی عالی و مفیدی هست ممنون از شما ببخشید یک سوال در فصل 6 قسمت tableفرمودید قبلا توضیح دادین tableرا..ممکنه بفرمایید در کدام فصل هست؟چون من همه را گوش دادم نمیدونم چطور از قلم انداختم

سپهر ایرانی

سپهر ایرانی

دوره عالی بود

 Hamidreza  Yari

Hamidreza Yari

خدایی بهترین دورس,بای😂😂😂😂

 Zeynab  Jafari

Zeynab Jafari

سلام خسته نباشید استاد مگه میشه با توضیحات شما ajax رو نفهمید رو دست ندارید👍👍

 رسول سجادی

رسول سجادی

سلام برای شروع از صفر این دوره مناسبه

امیرحسین سعیدی

امیرحسین سعیدی

واقعا این دوره حرف نداره خیلللللی کامله دستتون دردنکنه عالیه

 محمد حسین  اشراق

محمد حسین اشراق

درود آقای عنایتی عزیز؛ سپاس از دوره و تدریس عالی شما. با انرژی و با طراوت باشید.

 ساناز  حسین زاده

ساناز حسین زاده

واقعا ارزش این دوره بمراتب بیشتر از قیمت فعلی هست استاد عنایتی عزیز ،حرفه ای و بااخلاق ، خیلی برای زحمات و وقت و انرژی ک برامون میذارین سپاسگزاریم شما مصداق بارز این بیت هستین : "سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند" هزاران بار براتون بهترینها رو در سال جدید آرزو میکنم

 ساناز  حسین زاده

ساناز حسین زاده

سلام استاد 😊 چقدر خوشحال شدم دوره فرانت اند رو دیدم ک شما آموزش میدین کاش مدرس همه دوره ها شما بودین خیلی قابل فهم توضیح میدین خیلی وقت بود از کدنویسی دور بودم و دوست داشتم فول استک بشم ولی دوره ی آموزشی پروژه محور به این خوبی ندیدم 🙏🙏🙏🙏 موفق و سلامت باشید

 Amirali Malek

Amirali Malek

سلام استاد واقعا بعد این همه مدت هنوز هم می تونم به جرعت بگم که بهترین دوره فرانت در ایران هست واقعا خیلی عالی من تونستم فرانت رو تکمیل کنم و بتونم در بازار کار فعالیت کنم واقعا متشکرم از شما استاد عزیز

اکرم  صالحی

اکرم صالحی

با سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی دوره ی بسیار خوب و جامعی بود.ممنون از استاد گرامی که با پاسخ دهی مناسب و در زمان کوتاه ما رو راهنمایی می کنند.تشکر

arwin ghaderi

arwin ghaderi

دورهی عالیه ی و با پشتیبانی عالیترش توسط خود مدرس می تونه خیلی کمک کنه به یادگیری

Amir N

Amir N

خیلی ممنون از استاد عنایتی بابت این دوره استاد خیلی زحمت کشیدید و بعضی از دوستان نالطفی کردن شما به بزرگی خودتون ببخشیدشون

 سبحان   سوقندی

سبحان سوقندی

سلام این دوره 2 ویژگی داره که سایر دوره ها ندارن : 1 جامع بودنش، هیچ دوره ای ندیدم ک اینقدر 0 تا 100 باشه 2 پشتیبانی بی نظیرش، استاد عنایتی مرام و معرفتش رو میزاره وسط و هوای شاگرداشو بد جور داره درحال حاضر نه تنها استاد من، بلکه رفیق منه، خیلی ممنون از زحماتت مستر عنایتی

سید عطا ‌صفوی

سید عطا ‌صفوی

سلام استاد، خسته نباشید. دوره تا اینجا عالی بود، بخصوص که امروز آپدیت دوره (بازتولید و پروژه هاش رو دیدم) که دیگه فک نکنم حرفی بمونه راجب دوره. خسته نباشید و دمتون گرم😍 همه چی عالی و بی نظیر

 حمید  آخیزاده

حمید آخیزاده

سلام استاد ممنون از دوره خوبتون تازه شروع کردم با نحوه تدریس علاقه مند تر شدم 🤩🌹

 محمد حسین  اشراق

محمد حسین اشراق

سلام و درود؛ ممنون و سپاس بابت دوره عالی و پر بار شما. موفق و پیروز باشید.

 iliya xs

iliya xs

سلام استاد من دوره تون رو دارم با برنامه ریزی دارم میرم جلو توضیحاتتون بسیار خوب و قابل فهم هست تشکر 3> مشکلی داشتم ازتون کجا بپرسم ؟

 amir muhammad  marvi

amir muhammad marvi

سلام استاد دورتون واقعا بینظیره و حرف نداره

علی عزیزی

علی عزیزی

بهترین دوره جاوااسکریپت با اختلاف...استاد واقعا ممنونم برای انرژی که گذاشتی واسه دوره.... مخصوصا جاوااسکریپت که مطالب رو خیلی خوب برای دانشجو باز کردین...

 کیاوش سجودی

کیاوش سجودی

دوره ی آقای عنایتی بسیار سبک،قابل فهم و شیوا هستش و واقعا این دوره با این سرفصل ها و این حجم از اطلاعات و این قیمت بی نظیره.یه مورد دیگه اینکه اگر چیزی تو سرفصلها کم هستش میتونید با یه سرچ ساده پیداش کنید.ما دانشجو هستیم و نباید دنبال لقمه آماده باشیم

 amir muhammad  marvi

amir muhammad marvi

استاد جان واقعا خسته نباشید دورتون واقعا عالیه مخصوصا با این اپدیتی که قراره ایجاد کنین💪❤️✨

 Hamidreza  Yari

Hamidreza Yari

آیا از خریدن دوره خسته شدید, خسته نباشید متخصص فرانت اند رو بخرید بدون درد و خونریزی متخصص شوید بای😂😂😂

 حسین قاسمی زاده

حسین قاسمی زاده

سلام استاد ، دوره تون واقعا عالیه و جامع هستش. ممنون

 moein hb

moein hb

ajib karet doroste haj hosein

 امیررضا  جلوس حقی

امیررضا جلوس حقی

استاد سلام خسته نباشید استاد پروژه های دوره بی نظیرن مرسی که انقد خوبی😍😍😍❤️ بدون شک این دوره بهترین دوره کدیاد هست

علی مختاری

علی مختاری

اها.بله الان دیدم فایل ضمیمه رو خیلی ممنون.یکی از کامل ترین دوره های فرانت اند همین دورس. تشکر بابت زحمات برای جامع بودن ایم دوره

 Zeynab  Jafari

Zeynab Jafari

سلام استاد مینی پروژه ها بی نظیرن👍 سپاس فراوان آموزشاتون عالین👍

 moein hb

moein hb

hichi faghta ostad hosein az khoban (:

Sajjad Mohseny

Sajjad Mohseny

سلام استاد خسته نباشید اگه میشه اموزش گیت هم بزارین انقدر خوب اموزش میدین دوست دارم فقط اموزش های شما رو ببینم

بهنام صفاریان

بهنام صفاریان

سلام خسته نباشید واقعا عالی هست دورتون من به تازگی خریداری کردم و استاد عنایتی واقعا خیلی شیرین این مباحث رو توضیح میدن. خواهشی که دارم اینکه که بیشتر در مورد سئو توی ویدئو هاتون بگید خیلی ممنون 🌷

حسین فلاح

حسین فلاح

سلام استاد خسته نباشید دوره تا اینجا واقعان بی نظیره خواستم یه تشکر کنم بابت تمام زحماتی که دارین واسمون میکشین

 آیسان  روحی

آیسان روحی

سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی خواستم مجددا بابت این دوره عالی و زحماتی که برای انتقال هر چه بهتر مفاهیم میکشید تشکر کنم. پایدار باشید

 Zeynab  Jafari

Zeynab Jafari

سلام استاد خسته نباشید این دوره فوق العادس👍👍ممنون بابت آموزشای ارزشمندتون

 امیرحسین  جنگی

امیرحسین جنگی

سلام استاد روزتون بخیر استاد من الان اواسط فصل CSS هستم و جا داره واقعا ازتون تشکر کنم دوره خیلی واضح و روان و جامع تدریس شده ممنون از شما استاد ، سلامت و پایدار باشید

mahsa ghayeni

mahsa ghayeni

استاد واستون از خدا طلب خیر و عالی ترینها رو دارم. سپاااااس فراااواااان.

 Negar  Esmaeili

Negar Esmaeili

سلام استاد عنایتی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.و امیدوارم همینطور با انرژی و با پروژه های خفن پیش برید ممنون ازتون واقعا انگیزه گرفتم برای ادامه :)

ایلمان  دمیرچی

ایلمان دمیرچی

استاد عنایتی خدا ازت راضی باشه به جرعت میتونم بگم یکی از بهترین بهترین مدرس هایی هستی که من دیدم. طریق اموزشتون حرف نداره مخصوصا مثال هایی که قبل هر آموزش میدین. دمتگرم

بابک  غفاری

بابک غفاری

سلام استاد با 4 چشم منتظره حال خوبتون با قسمت های ناب هستیم دمتون گرم 🤞

 امیررضا   فرهادی نژاد

امیررضا فرهادی نژاد

استاد پروژه microsoft خیلی نابه ✌ دمت گرم

محمد یوسفوند

محمد یوسفوند

سلام استاد پروژه nav bar واقعا عالی بود سرعت آپلود ویدیو ها هم که اصن طوفان هیچ دوره ای با این سرعت آپلود نمیزاره دمت گرمه😉❤

 Mahdi  jeffri

Mahdi jeffri

سلام استاد عنایتی ؛آموزشتون خیلی روان و ساده و قابل فهم است.تشکر از شما و پابه پاتون دارم آموزش ها رو میبینم ،پرقدرت تر از قبل ادامه بدید......

 زیبا  شبوطی

زیبا شبوطی

سلام جا داره که ازتون تشکر کنم بابت اموزش خیلی خوبتون و ممنونم که فیلم ها رو با این سرعت میذارید.

سلام من دوره وردپرستونم دیدم عالی بود واقعا عالی بود .ممنون از شما واقعا خسته نباشید.

مسعود رنجبران

مسعود رنجبران

استاد گرامی عالبی هست هم دوره هم تدریستون ! همین که سریع جلسه ها بارگزاری میشه عالی هست ممنون !!!!!

مازی

مازی

سلام استاد خسته نباشید. من فک کنم شما اول یک صفت بودید به نام مهربونی بعدش تبدیل شدید به انسان💕 واقعا تو این شرایط اقتصادی خیلی به فکر ماها هستید این همه دوره رایگان و جدای از اون این دوره هم با این همه سرفصل جذاب با این قیمت کم نشون میشده که شما برای کمک به ما دارید اینکار ها رو می کنید نه برای چیز دیگه. من می خواستم این دوره ها رو با همین سر فصل ها تازه اونم به صورت جدا جدا تهییه کنم که مبلغ زیادی بودی و حالا همه این ها اونم توی یک دوره با یک مدرس ، این واقعا عالی نیست؟؟؟ خلاصه مطلب خیلی ممنونم ازت

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی

سلام دوست خوبم آقای عنایتی عزیز خسته نباشید بهت میگم واقعا دوره ی بی نظیری هست این دوره اولین نفر خودم تهیه ش کردم مطمئنا خیلی مطالب جدیدی رو یاد میگیرم تو این دوره 💙💪🏽💪🏽💪🏽💙

Mohammad samizad

Mohammad samizad

دوره خوبیه استاد تمام تلاشش رو کرده که این دوره بهترین جامع ترین باشه ممنون از استاد عنایتی

اسما افضلان

اسما افضلان

سلام وقت بخیر استاد جان .ممنونم از اموزش های روان و زیباتون .من رشته ام حسابداری بوده و فکر میکردم متوجه نشم ولی شما اینقدر قشنگ و رون توضیح میدین تا اینجای جلسات .که واقعا ممنونم ازتون .منتظر اموزش های جدید و کامل ترتون هستم .حلالتون باشه .سپاس که وقتتونو برای ما میزارید

سپهر صابری

سپهر صابری

سلام وقت بخیر استاد تا اینجای دوره که رسیدم واقعا آموزشهاتون عالین من که راضیم خدام ازتون راضی باشه تشکر❤️❤️

مهیار  مقامی

مهیار مقامی

سلام خسته نباشی استاد مرسی بابت دوره خوبتون

 هادی   جزینی

هادی جزینی

انتقال مطلب استاد عنایتی بسیار بالاست و حتما در پروژه ها و مینی پروژه ها به درک خوبی میرسید

سوالات متداول

چه مهارت هایی در این دوره یاد میگیریم؟

آیا پس از اتمام این دوره، آمادگی برای ورود به بازار کار دارم؟

این دوره پروژه محور است؟

دوره متخصص فرانت اند برای چه کسانی مناسب است؟

آیا این دوره برای برنامه نویس های بک اند مناسب است؟