مقدار یادگیری پایتون برای جنگو
مهدی توکلی
9 ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام استاد خسته نباشید میخواستم ببینم برای یادگیری جنگو چه سر فصل هایی رو لازمه بلد باشیم از دوره آموزش پایتون شما ؟ یعنی منظور اینکه اگر نخوام در حال حاظر کل پایتون رو آموزش ببینم و بتونم برم سمت جنگو چه مقدار لازمه از اموزش های شمارو تکمیل کنم که بتونم جنگو رو شروع کنم تا چه مباحثی باید اوکی باشم ؟
264
1 پاسخ
- دانیال آذرپناه11 ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام و درود. بخش مقدماتی رو که تموم کردید برید در عرض ۲ روز ۲۰، ۲۵ جلسه از دوره html استاد دهیامی رو ببینید و بعدش همزمان با بخش پیشرفته دوره پایتون دوره جنگو رو هم شروع کنید
