pdo connection
سحر نادری
19 اسفند ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم برای pdo connection بعد از اینکه کدهاشو زدم هیچ پیامی بهم نداد نه ارور و نه ساکسس نمیدونم الان وصل شده به دیتا بیس یا نه باید چی کار کنم؟
291
1 پاسخ
- حسین عنایتی19 اسفند ۱۴۰۱
سلام زنده باشین
شما پیامی ست کردین که اگه اتصال برقرار شد همون پیام رو نشون بده؟
درصورت امکان از کد هاتون هم اسکرین شات بفرستین
