pdo connection

سحر نادری
19 اسفند ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم برای pdo connection بعد از اینکه کدهاشو زدم هیچ پیامی بهم نداد نه ارور و نه ساکسس نمیدونم الان وصل شده به دیتا بیس یا نه باید چی کار کنم؟

291

1 پاسخ
  • حسین عنایتی19 اسفند ۱۴۰۱

    سلام زنده باشین 

    شما پیامی ست کردین که اگه اتصال برقرار شد همون پیام رو نشون بده؟ 

     

     

    درصورت امکان از کد هاتون هم اسکرین شات بفرستین