یونیتی (3D)

آموزش بازی سازی با Unity 3D از مقدماتی تا پیشرفته

صنعت توسعه بازی های ویدیویی در دنیای امروز با رشد تصاعدی و نیاز روز افزون به نیروی کار متخصص; یکی از جذاب ترین و پرسود ترین زمینه های شغلی زیر مجموعه علم کامپیوتر (computer science) به شمار میرود که در آینده نزدیک; ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی های block chain و همینطور یادگیری ماشین خواهد داشت. در این دوره جذاب و هیجان انگیز; با استفاده از موتور بازی سازی پر قدرت unity; قدم به قدم و بصورت کاملا پروژه محور به شما آموزش میدهیم که چگونه از سطح صفر ;به یک توسعه دهنده حرفه ای تبدیل و وارد بازار کار شوید. در این دوره جذاب و هیجان انگیز; با استفاده از موتور بازی سازی پر قدرت unity; قدم به قدم و بصورت کاملا پروژه محور به شما آموزش میدهیم که چگونه از سطح صفر ;به یک توسعه دهنده حرفه ای تبدیل و وارد بازار کار شوید 

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
10 : 04 : 42

قیمت دوره :

courseTitle

در سال 2023 ارزش صنعت ساخت بازی و گیم به بیش از 214 میلیارد دلار رسید و این صنعت رشد تصاعدی بالایی را تجربه می‌کند. جالب است بدانید که ارزش این صنعت از کل صنعت سینما و ورزش حرفه‌ای بیشتر است! پیش بینی می‌شود که ارزش این صنعت تا سال 2030 به حدود 500 میلیارد دلار برسد که بسیار قابل توجه است! از این رو، هرروزه احتیاج به توسعه دهندگان حرفه‌ای بازی بیش از پیش می‌شود و بخاطر تقاضای بالا، درآمد آن‌ها نیز بسیار بالا خواهد رفت.

جالب است بدانید که توسعه دهندگان حرفه‌ای به راحتی می‌توانند با یک رزومه خوب مهاجرت کاری کنند و بطور متوسط 65 تا 220 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند!

اگر شما هم می‌خواهید عضوی از این صنعت باشید و از بازی سازی کسب درآمد کنید، دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته بازی سازی با Unity ۳D همان چیزی است که نیاز دارید. این دوره به صورت کامل و با توجه به نیاز بازار تدریس شده و تمامی مفاهیم مرتبط با یونیتی در آن برای علاقمندان در نظر گرفته شده است. 

 

معرفی دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته بازی سازی با Unity ۳D

در این دوره، بازی سازی را بصورت گام به گام و از صفر و حتی بدون تجربه برنامه نویسی قبلی آموزش خواهید دید. این دوره کاملا جامع می‌باشد و تا تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی حرفه‌ای همراه شما خواهد بود!

در طول این دوره شما کار با نرم افزار Unity 3D را به خوبی خواهید آموخت که محبوب‌ترین موتور بازی سازی دنیا محسوب می‌شود. این دوره کاملا پروژه محور می‌باشد و چندین بازی سه بعدی را در سبک‌های مختلف در آن خواهید ساخت. برای نمونه، پروژه اول ساخت یک بازی مشابه بازی Zigzag می‌باشد که در اندروید و ios بسیار محبوب می‌باشد.

در انتهای دوره نیز، طی یک پروژه بزرگ و پیچیده، تمامی مباحث و چالش‌های ناگفته را یاد خواهید گرفت. همچنین، به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه بازی خود را برای سیستم عامل و کنسول‌های مختلف مانند اندروید، ویندوز، پلی استیشن، XBOX و… منتشر کنید.

لازم به ذکر است که 3 ساعت اول دوره آموزش بازی سازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است تا تماشا کنید و بعد تصمیم به ثبت نام در آن بگیرید.

 

نرم افزار یونیتی یا همان موتور بازی سازی یونیتی چیست؟

تابه‌حال به‌این موضوع فکر کرده‌اید که بازی‌های ویدئویی چطور ساخته می‌شوند؟ یونیتی همان نرم‌افزاری است که به کمک آن می‌توان بازی‌های کامپیوتری را ساخت. Unity 3D یک موتور بازی سازی چندسکویی می‌باشد که در سال 2005 ساخته شد. این نرم افزار ابتدا برای توسعه بازی‌های MacOS عرضه شده بود، اما با استقبال بی نظیری که از آن شد، برای سیستم عامل‌های مختلف نیز منتشر شد و از سال 2018 برای بیش از 25 سیستم عامل توسعه یافت و به محبوب‌ترین موتور بازی سازی دنیا تبدیل شد.

دلیلی این محبوبیت، سادگی محیط برنامه، قابلیت سفارشی سازی نرم افزار، استفاده از زبان محبوب C#، قدرت رندرینگ بالا و… بود. در این دوره آموزشی نیز از این نرم افزار بی نظیر برای آموزش و توسعه بازی‌ها استفاده خواهد شد و پروژه‌های مختلفی را در آن بصورت عملی انجام خواهید داد.

 

بازار کار و درآمد توسعه دهندگان بازی

توسعه دهندگان بازی حرفه پیچیده و کار سختی دارند؛ بنابراین تعداد آن‌ها بسیار کم می‌باشد و با توجه به تعداد کم و تقاضای بالا، درآمد‌های بسیار بالایی دارند!

از طرفی همانطور که گفته شد، حوزه بازی و گیم یک صنعت رو به رشد و با ارزش بسیار بالا می‌باشد. به همین خاطر، شرکت‌های بازی سازی متخلف هزینه‌های بسیار زیادی برای توسعه دهندگان خود می‌کنند تا در این بازار پر رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند. شما به عنوان یک توسعه دهنده بازی حرفه‌ای می‌توانید به راحتی از این طریق مهاجرت کنید و در شرکت مورد نظر مشغول به کار شوید.

لازم به ذکر است که شما حتی می‌توانید بازی‌های کوچک یا بزرگ و مختلفی را به تنهایی طراحی کنید و در Google play، Apple store، بازار و… به فروش بگذارید و با هر بار دانلود، درآمد غیر فعالی به صورت مادام‌العمر داشته باشید.

 

پیش‌نیازهای دوره آموزش بازی سازی با Unity 3D چیست؟

این دوره آموزشی به صورت صفر تا صد طراحی شده و برای شروع یادگیری نیازی به هیچ پیش‌زمینه خاصی ندارید. حتی اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید و حتی بدون تجربه برنامه‌نویسی هم می‌توانید از پایین‌ترین سطح شروع به یادگیری کنید و در انتهای دوره توانایی ساخت بازی‌های گونان را خواهید داشت.

 

سخن پایانی

با شرکت در دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته بازی سازی با Unity می‌توانید به تسلط خوبی در این دوره برسید و تمامی مفاهیم مربوط به ساخت بازی‌های ویدئویی را از صفر تا صد یاد خواهید گرفت. حتی اگر یک کلمه از کار با یونیتی نمی‌دانید، با وجود این آموزش مفصل و کامل می‌توانید به تسلط خوبی در این زمینه برسید. پس اگر علاقمند به طراحی بازی‌های ویدئویی هستید و دوست دارید از این طریق درآمد خوبی داشته باشید، می‌توانید در این دوره عملی و پروژه محور ثبت نام کنید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

آماده شروع

پروژه عملی اول : zig zag

پروژه عملی دوم : mini golf

ویدیو‌های نمونه تدریس دوره

 

1

پیش نیاز های دوره

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

سوالات متداول

دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته بازی سازی با Unity 3D برای چه دسته از افرادی است؟

آیا برای گذراندن این دوره به پیش نیاز احتیاجی است؟

مزایای شرکت در دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته بازی سازی با Unity ۳ چیست؟