آردیونو

آموزش رایگان ساخت BadUSB و خنثی‌سازی تهدیدات آن | بد یو اس بی با اردینو

اگر دوست دارید که مانند فیلم‌ها فقط با اتصال یک فلش، سیستم‌های دیگر را هک کنید و اعمال مختلفی انجام دهید، با ما باشید! در دوره آموزش رایگان ساخت BadUSB و خنثی‌سازی تهدیدات آن خواهیم آموخت که چگونه می‌توان با آردینو یک BadUSB ساخت. در انتهای این دوره آموزشی راهکارهای مقابله با این سخت افزار و خنثی سازی تهدیدات آن را برای شما توضیح خواهیم داد. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ زمینه‌ای، صفر تا صد مفاهیم و کدهای دخیره‌سازی را در این دوره یاد بگیرید و BadUSB خود را داشته باشید!

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
01 : 12 : 57

قیمت دوره :

courseTitle

معرفی دوره آموزش رایگان ساخت BadUSB و خنثی‌سازی تهدیدات آن

احتمالا تابه‌حال در فیلم‌ها دیده‌اید که هکرها با وصل کردن یک فلش مموری به یک سیستم، آن را هک می‌کنند! اگر برای شما هم سوال شده که چگونه این اتاق می‌افتد یا چگونه می‌توان یکی از آن USB‌ها داشت، جای درستی آمده‌اید.

در دوره آموزش رایگان ساخت BadUSB شما به خوبی فرا خواهید گرفت که این فلش یا به اصطلاح BadUSB‌ها دقیقا چطور کار می‌کنند و نحوه ساخت آن‌ها را به خوبی یاد خواهید گرفت. در این دوره صفر تا صد ساخت BadUSB را به شما آموزش می‌دهیم تا به تسلط کافی برسید.

البته از این BadUSB‌ها می‌توان برای کارهای مثبت هم استفاده کرد و یک سری اعمال را بصورت خودکار و فقط با وصل کردن یک فلش در سیستم مورد نظر پیاده سازی کرد.

همچنین، در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از این حملات جلوگیری و سیستم خود را در مقابل انواع BadUSB ایمن کنید.

 

BadUSB چطور کارمی‌کند؟

بد یو اس بی‌ها در اصل سخت‌افزارهایی هستند که به سیستم‌های کامپیوتری وصل شده و در نهایت باعث هک سیستم خواهند شد. بد یو اس بی (Badusb) یک نوع فلش مموری است که از بردها و قطعات سخت‌افزاری مختلفی تشکیل شده و با وصل کردن به کامپیوتر مورد نظر، شناسایی خواهد شد.

Badusb‌ها تمامی فرآیندها را بطور خودکار انجام می‌دهند و فقط کافی است به کامپیوتر مورد نظر متصل شوند. برای انجام این عملیات‌ها، به برنامه‌نویسی نیاز است. این سخت افزار دارای حافظه ذخیره‌سازی کد و زبان اسکریپتی است که وقتی که به سیستم متصل می‌شوند، اجرا خواهند شد.

بد یو اس بی‌ها قادر به انجام کارهای زیر هستند:

  • دزدیدن اطلاعات با فلش

  • هک گوشی با فلش مموری

  • از بین بردن کامپیوتر

  • حذف اطلاعات

  • باز کردن قفل

  • تغییر تنظیمات

  • مسدود کردن اینترنت

و…

 

آیا دوره آموزش رایگان ساخت BadUSB پیش‌نیازی دارد؟

برای شرکت کردن در این دوره باید با تا حدودی با علم برنامه نویسی آشنایی داشته باشید؛ زیرا کد نویسی بخشی از این دوره آموزشی است. نکته مهم اینجاست که باید توانایی کار با کامپیوتر را داشته باشید و طی این آموزش یک سری کارهای سخت‌افزاری ساده و کدنویسی‌های آسان داریم که طی فصل‌های مختلف این دوره، مطالب را به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما برای شرکت در این دوره به یک لپ تاپ نیاز دارید تا بتوانید طبق ویدیوها فلش مخرب خود را شخصی سازی کرده و امکانات مد نظر را به آن اضافه کنید.

 

دوره آموزش ساخت بد یو اس بی برای چه دسته از افرادی توصیه می‌شود؟

اگر به دنیای هک و امنیت علاقمند هستید، می‌توانید در این دوره به صورت رایگان شرکت کنید. همچنین، اگر وارد حوزه تست و نفوذ امنیت شده‌اید و می‌خواهید مهارت‌های خود را بیشتر کنید، می‌توانید در این دوره شرکت کنید.

دسته دیگری از افراد که از شرکت در دوره آموزش رایگان BadUSB سود خواهند برد، کسانی هستند که باید کارهای یکسانی را در سیستم‌های مختلف تکرار کنند. شما می‌توانید با ساخت یک BadUSB، تنها فلش خود را به سیستم‌های مورد نظر متصل کنید و باقی کارها را به آن بسپارید.

 

سخن پایانی

اگر به دنیای هک و امنیت علاقه داشته باشید، می‌توانید که حملات HID بخشی از این دنیا را فراگرفته‌اند و اگر می‌خواهید در دنیای امنیت و هک، حرفی برای گفتن داشته باشید، پس باید دوره مخصوص آن را بگذرانید. دوره آموزش رایگان ساخت BadUSB فرصت خوبی برای افرادی است که به این حوزه علاقمند هستند و از طرفی هم هزینه‌ای بابت خرید این دوره پرداخت نمی‌کنند.

با شرکت کردن در این دوره می‌توانید سطح سواد خودتان را بالا برده و اگر بعداز آن هم سوالی داشته باشید، مدرسان و مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند. تمام مباحث فنی و کاربردی مربوط به این دوره در این آموزش برای افراد در نظر گرفته شده است. کدیاد با وجود اساتید باتجربه سال‌هاست که با آموزش سیستم‌عامل‌ها مختلف و همچنین زبان‌های برنامه‌نویسی در کنار شماست تا بتوانید به تسلط کافی در این زمینه برسید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

BadUSB

سوالات متداول

در این دوره چه چیزهایی یاد می‌گیرم؟