مهارت های شغلی

آموزش رایگان رزومه سازی

بطور میانگین، روزانه 200 رزومه برای هر فرصت شغلی ارسال می‌شود و هر کدام تقریبا فقط 6 ثانیه بررسی می‌شود! از بین آن‌ها فقط یک نفر قبول می‌شود. چرا و چطور؟ داشتن یک رزومه حرفه‌ای شانس شما را برای قبولی بسیار بالا می‌برد و می‌تواند موجب پیشرفت چشمگیر شما در مسیر شغلی‌تان شود. در دوره آموزش رزومه‌سازی کدیاد بطور رایگان اصول طراحی یک رزومه ایده‌آل را فرا خواهید گرفت و همچنین، راز داشتن یک مصاحبه شغلی موفق را نیز به شما خواهیم گفت!

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
01 : 03 : 00

قیمت دوره :

courseTitle

رزومه یکی از مهم‌ترین مواردی است که شما باید برای استخدام شدن در یک شرکت یا سازمان، به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. بدون شک افرادی که رزومه بهتری داشته باشند، مورد توجه کارفرما قرار می‌گیرند و دیگر افراد از لیست گزینه‌های مناسب خارج خواهند شد. در این دوره از کدیاد با آموزش رایگان رزومه سازی همراه شما هستیم تا بتوانید با استفاده از نکات این دوره، رزومه مناسبی را برای خود بسازید.

 

چرا نوشتن رزومه اهمیت دارد؟

یک رزومه خوب می‌تواند کارفرما و شرکت موردنظر را برای استخدام شما، قانع کند.

حتما شنیده‌اید که دیدار اول با هر شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است و نگرش افراد را به آن شخص شکل می‌دهد. رزومه شما نیز دقیقا همان تاثیر را دارد. در واقع، اولین رویارویی کارفرما با شما، از طریق رزومه اتفاق می‌افتد. به همین دلیل، اهمیت بسیاری دارد.

رزومه نشان‌دهنده مهارت‌های شما می‌باشد و می‌گوید که آیا شما استحقاق آن موقعیت شغلی را دارید یا خیر! اما همه‌ی ما تجربه کرده‌ایم که حتی وقتی دانش و مهارت لازم را هم داریم، باز هم رزومه ما رد می‌شود! چرا؟

این دقیقا بخاطر ندانستن نحوه نوشتن یک رزومه خوب می‌باشد! در این دوره ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین ارائه را از خود در رزومه‌تان داشته و شانس قبولی بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.

 

معرفی دوره آموزش رایگان رزومه سازی

جالب است بدانید، شخصی که رزومه شما را بررسی می‌کند، بطور میانگین تنها 6 ثانیه از وقتش را به آن رزومه اختصاص می‌دهد! بنابراین، شما باید در این مدت کم فرد استخدام کننده را تحت تاثیر قرار دهید. اما چگونه؟

ما در دوره آموزش رایگان رزومه سازی کدیاد، همه‌ی اصول طراحی و نوشتن یک رزومه مناسب را به شما یاد می‌دهیم. بعلاوه، اصول و تکنیک‌های مصاحبه شغلی را نیز آموزش خواهید که موجب می‌شود کارفرما حس خوبی نسبت به شما پیدا کند و در اولویت استخدام قرار بگیرید!

همچنین، ترفندهایی که مدرس دوره طی تجربیات خود کسب کرده، در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این دوره را از باقی دوره‌ها متمایز می‌کند!

 

یک رزومه مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

روزانه، حدودا 200 رزومه کاری برای هر فرصت شغلی ارسال می‌شود! در بدترین حالت، 20% متقاضیان واجد شرایط آن سمت شغلی هستند. اما فقط یک نفر انتخاب می‌شود! چطور؟ شاید بگویید چون شانس بیشتری دارند! قطعا شانس دخیل است؛ اما دانستن اصول رزومه نویسی می‌باشد که شانس قبولی آن فرد را بالا می‌برد!

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که هرچه رزومه طولانی‌تری داشته باشند، شانس قبولی بالاتری خواهند داشت؛ این تصور کاملا اشتباه است! یک رزومه خوب، بطور مختصر و مفید در 6 ثانیه، تمام مهارت‌ها و سوابق شما را نشان می‌دهد!!

استفاده از کلمات کلیدی، جملات درست و بسیاری نکات دیگر می‌تواند شما را به شکل بهتری در رزومه ارائه دهد. در دوره آموزش رزومه سازی کدیاد، شما می‌توانید بصورت کاملا رایگان این موارد را فرا بگیرید و همچنین برای مصاحبه شغلی آماده‌تر از همیشه باشید!

 

مخاطبین دوره رایگان رزومه سازی

رزومه سازی مهارتی است که همه‌ی افرادی که به دنبال شغل بهتر هستند باید داشته باشند! بنابراین، دوره آموزش رزومه سازی مخاطب خاصی ندارد و همه‌ی کارجویان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای در آن شرکت کنند. فریلنسرهای عزیز بیشتر از هر قشری، اهمیت داشتن یک رزومه حرفه‌ای را می‌دانند و به آن نیاز دارند! بنابراین، این دوره می‌تواند برای آن‌ها بیشترین تاثیر را داشته باشد.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

آشنایی با مفاهیم پایه رزومه+منابع

فنون مذاکره و سوال های متداول

نظرات دانشجویان

 ساناز  حسین زاده

ساناز حسین زاده

چقدر عالی ... تمامی دوره های استاد عزیز ،مهندس عنایتی بسیار عالی و ارزشمند هستن 👍🌹

 علی   برازنده

علی برازنده

به به چه دوره ای 😍❤

شرکت  کاپ

شرکت کاپ

استاد خیلی ممنونم این آموزش بی‌نظیر و عالیه

 محمد  شفائی

محمد شفائی

با سلام و عرض ادب از آشنائی با شما بسیار تا بسیار خوشحال شدم شما با غلیرغم داشتن سن کم، اما با تلاش و کوشش، تمرین و پشتکار، به معنی واقعی کلمه، ثابت کردید خواستن مساوی و برابر با توانستن میباشد. بر خود وظیفه میدانم شما را به عنوان الگو به جوانان دیگر معرفی کنم و باور کنند که اگر انسان بخواهد و اراده بکند هر کار غیر ممکن از نگاه مردم عادی را، براحتی میتواند انجام بدهد. ان شآء الله همواره سالم و تندرست، موفق و مؤید، و عاقبت بخیر باشید

محمد مهدی  حسین آبادی

محمد مهدی حسین آبادی

سلام استاد ممنونم بازم با دوره هاتون سوپرایز شدیم :) پیگیر این دوره هم خواهیم بود.

سید عطا ‌صفوی

سید عطا ‌صفوی

بنازم ناموسا، چه دوره ای، به مولا که همچین چیزی نیاز بود