وردپرس

آموزش پیشرفته وردپرس wordpress | پروژه محور

از آن جایی که وردپرس سیستم مدیریت محتوای محبوبی به شمار می رود، روزانه قالب ها و افزونه های جدیدی برای این سیستم ارائه می شود. برای طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی، قالب های جذاب، افزونه های حرفه ای، توسعه وب سایت شخصی و مواردی از این قبیل، می توانید در دوره آموزش پیشرفته وردپرس کدیاد شرکت نموده و این مباحث را به طور تخصصی آموزش ببینید.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
10 : 05 : 00

قیمت دوره :

courseTitle

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا بدون کدنویسی است. با این سیستم می توانید برای خودتان سایت ساخته و هر نوع محصول یا خدماتی را بفروشید. همچنین می توانید برای دیگران طراحی وب سایت انجام داده و از آن ها بابت انجام چنین خدمتی پول دریافت کنید. به علاوه لازم به ذکر است که وردپرس در بسیاری از سایت های معتبر و محبوب استفاده می شود. کار کردن با چنین سیستم مدیریت محتوای محبوبی بسیار ساده است؛ اما برای توسعه آن باید تحت آموزش پیشرفته وردپرس قرار بگیرید.

 

آشنایی با وردپرس در سطح پیشرفته

در ابتدا به این مسئله اشاره کردیم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب در میان تمام طراحان سایت جهان است. کد نویسی این سیستم با زبان برنامه نویسی php انجام شده و همین مسئله استفاده از آن را بسیار آسان و راحت می کند. لازم به ذکر است که پی اچ پی بهترین زبان برنامه نویسی برای وب سایت و نرم افزارهای تحت وب می باشد. 

یکی از مزایای آموزش وردپرس پیشرفته این است که افرادی که از وردپرس استفاده می کنند نیازی ندارند کد نویسی یاد بگیرید؛ زیرا کد ها از پیش نوشته شده و یک پنل مدیریت برای انتشار محتوا در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از طریق آن سایت خودتان را توسعه دهید.

 

علت محبوبیت سیستم های مدیریت محتوا

با ظهور سیستم های مدیریت محتوا نیاز به متخصصین کدنویسی نبوده و می توان به راحتی هر نوع سایتی را راه اندازی کرد. علاوه بر آن این سیستم ها مانند وردپرس دارای ۵۴ هزار افزونه هستند که آپشن ها و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. آیا می خواهید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید یا می خواهید یک سایت خبری با قابلیت اشتراک گذاری خبرنامه داشته باشید؟ هر چیزی که در ذهن شما وجود داشته باشد با وردپرس عملی است. با چنین امکاناتی شما حتی نیازی به یک خط کدنویسی ندارید. بعد از راه اندازی اولیه می توانید سایت خود را به گوگل معرفی کرده و به روی محتوای خود کار کنید تا رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید. به علاوه اگر علاقه مند به طراحی قالب های وردپرسی هستید دوره آموزش پیشرفته وردپرس برای شما مناسب است.

 

آموزش پیشرفته وردپرس

بعد از یادگیری اقدامات و گام های اولیه طراحی سایت با وردپرس، نوبت آموزش وردپرس پیشرفته می‌رسد. در این دوره یاد می گیرید که چگونه به عنوان یک طرح گرافیکی وب کدنویسی کرده و در آخر آن را به صورت یک قالب وردپرس و ووکامرس درآورید. 

در دوره های ابتدایی از مباحث پایه طراحی صفحات، وب بوت استرپ، جی کوئری و بعد توابع وردپرس به زبان php به منظور طراحی قالب آموزش داده می شود. آموزش ها کاملاً تخصصی و حرفه ای با رعایت اصول بهینه سازی همراه خواهد بود.

 

تفاوت دوره آموزش پیشرفته وردپرس با سایر دوره ها

برخی از آموزش دهندگان دوره هایی را ارائه می کنند که تنها شامل چگونگی کار با وردپرس است. اما دوره آموزش وردپرس پیشرفته با آموزش کد نویسی همراه است. تا بتوانیم قالب و افزونه های اختصاصی برای وب سایت طراحی نموده و از آن کسب درآمد کنیم.

 

چه کسانی می توانند در دوره آموزش پیشرفته وردپرس شرکت کنند؟

افرادی توانایی شرکت در این دوره را دارند که پایه ابتدایی کار با وردپرس را می دانند؛ اما نمی خواهند دیگر از قالب های آماده استفاده کنند و همچنین علاقه به برون سپاری کارهای خود ندارند. علاوه بر آن افرادی که دارای وب‌سایت‌های حرفه‌ای هستند اما امکانات و طرح ظاهری سایت خود را کافی نمی بینند نیز برای شرکت در این دوره مناسب هستند. 

با یادگیری زبان های برنامه نویسی تحت وب می توان قالب های اختصاصی به همراه امکانات پیشرفته و متناسب با نیاز مشتری را طراحی و پیاده سازی کرد. همچنین کسانی که طراحان گرافیک می توانند با یادگیری کدنویسی قالب های اختصاصی بسازند و از طریق فروش آن درآمد داشته باشند.

 

اهداف دوره آموزش وردپرس پیشرفته

  • طراحی و پیاده سازی پروژه های php
  • نحوه کار با mysql و دیتا سنتر
  • کدنویسی و اجرای سایت های داینامیک
  • یادگیری HTML , CSS, JAVASCRIPT 
  • طراحی صفحات ای ضد اسپم 
  • ساخت سایت های عملکرد گرا 
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو در انواع پلتفرم
  • ساخت و طراحی وبسایت با استاندارد W3C 
  • طراحی قالب های اختصاصی

 

سرفصل های دوره پیشرفته آموزش وردپرس

طی دوره آموزش پیشرفته وردپرس هدف ما این است که بتوانید با نرم افزار های گرافیکی ایده های خود را پیاده سازی کرده و سپس بتواند آن را کد نویسی کنید.  بنابراین سرفصل های دوره به شرح زیر است.

  • گرافیک

در ابتدا باید اهمیت طراحی سایت را درک نموده و اصول طراحی اولیه را فرا بگیرید. سپس نوبت به آموزش کار با ابزارهای مختلف فتوشاپ به منظور طراحی می رسد. در ادامه چگونگی کار با لایه ها به صورت حرفه‌ای به شما آموزش داده می شود. در گرافیک، تناسب و هارمونی رنگ همیشه مد نظر طراحان قرار داشته و بنابراین در این فصل باید روانشناسی رنگ ها و استفاده مناسب از آن ها را در طراحی یاد بگیرید. ساخت یک طرح اولیه نیاز به آشنایی با سبک های گرافیکی دارد که در این دوره به شما آموزش داده می شود و در ادامه به یک جمع بندی مباحث گرافیک خواهیم رسید.

  • کدنویسی HTML و CSS

در این سرفصل ابتدایی ترین پایه های کد نویسی به شما آموزش داده می شود. در ابتدا با مفهوم html و CSS و نقش آن ها در صفحات وب آشنایی پیدا می‌کنید. یکی از جذاب ترین و شیرین ترین تجربه های کد نویسی شما یادگیری زبان نگارش html و زبان برنامه نویسی css خواهد بود. 

  • کد نویسی jQuery

‏html و css به شما قابلیت ساخت صفحات وب را می دهد. اما صفحات بدون هیچ گونه پویایی و استاتیک خواهد بود. با یادگیری جاوا اسکریپت و کتابخانه محبوب jQuery قادر به ساخت صفحات پویا و جذاب خواهید بود. همچنین در این دوره با پلاگین ها، انیمیشن ها و افکت های جاوا اسکریپت آشنایی بیشتری پیدا می کنید.

  • آموزش php و MySQL

پس از یادگیری فصل های بالا اکنون باید عناصر و المان های صفحات را با سرور مرتبط کنیم. برای چنین کاری لازم است با زبان برنامه نویسی php و دیتاسنتر MySQL آشنایی پیدا کنید. در این گام تمامی مباحث مربوط به این دو مورد تدریس شده و به صورت عملی به کار گرفته می شود.

زبان برنامه نویسی php این قابلیت را به شما می دهد. که علاوه بر طراحی پوسته های اختصاصی بتوانید امکانات و افزونه های اختصاصی ساخته و از طریق آن کسب درآمد کنید. اگر برای توسعه وب سایت خود در دوره شرکت نموده اید می توانید قابلیت ها و امکانات بیشتری به سایت خودتان اضافه کنید.

 

آموزش وردپرس پیشرفته با آکادمی کدیاد

از آن جایی که وردپرس سیستم مدیریت محتوای محبوبی به شمار می رود، روزانه قالب ها و افزونه های جدیدی برای این سیستم ارائه می شود. برای طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی، قالب های جذاب، افزونه های حرفه ای، توسعه وب سایت شخصی و مواردی از این قبیل، می توانید در دوره آموزش پیشرفته وردپرس کدیاد شرکت نموده و این مباحث را به طور تخصصی آموزش ببینید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

سرفصل ها و پروژه

پیش نیاز ها

ایجاد گروه واتساپ جهت نظرسنجی

فصل اول :سئو در حرف و عمل (سئو کردن مقالات و محصولات)

فصل دوم : آموزش ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی

فصل سوم : آموزش چند فروشندگی با افزونه دکان (ادامه فصل دوم)

فصل چهارم : آموزش اتصال به درگاه پرداخت با زرین پال

فصل پنجم :آموزش المنتور از مقدماتی

فصل ششم :امنیت در وردپرس

فصل هفتم : آموزش ساخت پنل کاربری حرفه‌ای در وردپرس

فصل هشتم : نکات طلایی (چند زبانه کردن سایت،اسلایدر ها و..)

فصل نهم : آموزش اسلایدر رولوشن (Slider revolution)

ٍ

ویدیو‌های نمونه تدریس دوره

 

1

بررسی سرفصل های جذاب و کامل دوره

 

2

نظرات دانشجویان

حسین فلاح

حسین فلاح

به به کد یاد این دوره رو کم داشت

سوالات متداول

وردپرس چیست؟

چرا وردپرس محبوب است؟

تفاوت دوره وردپرس پیشرفته چیست؟

چه مهارت هایی در این دوره یاد میگیریم؟

آیا پس از اتمام این دوره، آمادگی برای ورود به بازار کار دارم؟

پشتیبانی به چه صورت است؟

این دوره پروژه محور است؟

تا چه زمانی به محتوای دوره دسترسی داریم؟

این دوره پیش نیاز دارد؟

آیا در این دوره کد نویسی داریم؟

این دوره به چه صورت برگزار میشود؟

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

در آمد برنامه نویسان وردپرس چقدر است؟