وردپرس

دوره رایگان WordPress ( آموزش پروژه محور وردپرس)

وردپرس، ابزار محبوب و پر سر و صدای مدیریت محتوا وب سایت می باشد که به دلیل کاربرد آسان و متن باز بودن، به سرعت جای خود را در میان تولیدکنندگان محتوا و طراحان وب سایت باز کرده است. از جذاب ترین ویژگی های WordPress، طراحی و مدیریت سایت بدون نیاز به کدنویسی است. وردپرس، در عین طراحی و کاربرد آسان ابزارهای بسیار کاربردی و جذابی در اختیار کاربر قرار می دهد و به همین دلیل متداول ترین سرویس مدیریت وب سایت محسوب شده و یادگیری آن برای طراحان سایت از واجبات است.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
01 : 41 : 00

قیمت دوره :

courseTitle

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که افراد بسیار زیادی با استفاده از آن، سایت طراحی می‌کنند. اگر کار با وردپرس را بلد نیستید، نگران نباشید! آکادمی کدیاد یک دوره رایگان آموزش وردپرس را برای شما طراحی کرد که طراحی سایت با وردپرس را به صورت مقدماتی به شما آموزش خواهد داد!

 

وردپرس (WordPress) چیست؟

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS در جهان است که زبان برنامه‌نویسی آن PHP است؛ با استفاده از WordPress می‌توانید انواع مختلف سایت‌ها را بدون کدنویسی، طراحی کنید. به همین دلیل، وردپرس به محبوب‌ترین فضا برای طراحی سایت تبدیل شده‌است.

 

فواید طراحی سایت با WordPress چیست؟

طراحی سایت با وردپرس فواید و مزایای زیادی دارد. کار کردن با وردپرس ساده و آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد؛ علاوه بر این، وردپرس کاملا امن و پایدار است. دست شما برای طراحی انواع مختلف سایت با دیزاین‌های متفاوت، کاملا باز خواهد بود.

از دیگر فواید طراحی سایت با وردپرس می‌توان به منبع باز و رایگان بودن، سازگار بودن با تمام سایت‌ها برای طراحی، سرعت بالا در طراحی سایت، سازگاری با اصول سئو قابلیت استفاده از افزونه برای بهبود علمکرد سایت و … اشاره کرد.

 

درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

درآمد طراحی سایت با وردپرس عدد مشخصی ندارد؛ در واقع این درآمد تا حد زیادی به میزان کار و پروژه‌هایی که دریافت می‌کنید بستگی دارد. با این حال، شما می‌توانید بعد از آموزش رایگان وردپرس کدیاد، بعنوان کارآموز وارد بازار کار شوید و با طراحی سایت‌های کوچک در این سیستم، تجربیات خوبی کسب کنید و خود را برای درآمد‌های بالاتر آماده کنید.

 

راه‌های دیگر کسب درآمد از وردپرس

علاوه بر طراحی سایت، راه‌های دیگری هم برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد. جالب است بدانید که در برخی از این کارها، می‌توانید به صورت دلاری هم کسب درآمد داشته باشید. افزونه‌نویسی وردپرس

  • ساخت قالب برای سایت
  • توسعه‌دهنده وردپرس
  • افزایش امنیت سایت‌های وردپرسی

همچنین، با ساخت سایت و سئو کردن آن‌ هم می‌توانید از طریق تبلیغات و پلن‌های مخلتف، کسب درآمد داشته باشید.

 

مخاطبین دوره آموزش وردپرس مقدماتی چه کسانی هستند؟

تمام افرادی که قصد کسب درآمد از وردپرس و طراحی سایت را دارند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند. بعد از اتمام دوره رایگان WordPress کدیاد، به دلیل پروژه محور بودن دوره شما می‌توانید وارد بازار کار شوید و پروژه‌های مختلف طراحی سایت با وردپرس را انجام دهید. البته به عنوان کارآموز و در پروژه‌های کوچک!

 

پیش‌نیازهای دوره رایگان وردپرس مقدماتی

برای شرکت در این دوره به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید. همینکه بتوانید کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود را روشن کنید و وارد سایت کدیاد شوید، کافی است. باقی موارد را به ما بسپارید...

 

مزایای شرکت در دوره آموزش رایگان وردپرس کدیاد

مهم‌ترین مزیت این دوره، رایگان بودن آن است. برخلاف بسیاری از دوره‌ها، برای شرکت در این دوره پولی پرداخت نخواهید کرد و تمام مباحث این دوره به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این دوره با مباحث مقدماتی وردپرس به صورت پروژه محور آشنا می‌شوید. بعد از اتمام دوره، شما می‌توانید به عنوان کارآموز طراحی سایت وردپرسی شروع به کار کنید و به آرامی وارد بازار کار شوید.

بعد از این دوره شما می‌توانید در دوره آموزش پیشرفته وردپرس شرکت کنید و هر آنچه برای گرفتن یک پروژه از 0 تا 100 نیاز دارید را یاد بگیرید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

اصول پایه و نصب وردپرس

مقدمات وردپرس و یادگیری اصول پایه + پروژه عملی

نظرات دانشجویان

 سوفیا آجورلو

سوفیا آجورلو

سلام خواستم یه تشکر ویژه و خداقوت ویژه تر بگم.خیلی خوب توضیح دادین و شمرده. سپاااااااااااااااااااس

sousan Hajian

sousan Hajian

دمتون گرم عالی بود

 فرنگیس خانی

فرنگیس خانی

باسلام آقای عنایتی منم امیدوارم روز خوبی رو بوده داشته باشید...

ساره بناییان

ساره بناییان

سلام استاد عنایتی ممنون بخاطر اموزش خوبتون من هم این دوره و هم فرانت اند رو قسمت‌های رایگانش رو دیدم و کیف کردم.

 Mehdi

Mehdi

مشتاقانه منتظر دوره‌های پیشرفته و متخصص وردپرس هستیم استاد. دوره‌ی پیشرفته از کی شروع میشه؟

 حمید صحرانورد

حمید صحرانورد

با سپاس از دوره های شما که عالی تدریس می کنید. خیلی دوست دارم دوره پیشرفته را آموزش ببینم ولی متاسفانه پولش فعلا موجود نیست. پایدار باشید.

سوالات متداول

وردپرس چیست؟

آیا یادگیری وردپرس آسان است؟

چه مهارت هایی در این دوره یاد میگیریم؟

آیا پس از اتمام این دوره، آمادگی برای ورود به بازار کار دارم؟

این دوره پروژه محور است؟

آیا در این دوره کد نویسی داریم؟

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این دوره چگونه است؟