جاوا اسکریپت

آموزش نود جی اس (Node.js) | پروژه محور و از مقدماتی تا پیشرفته

Node.js یک بستر بسیار کاربردی مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت است که برای برنامه‌نویسی بک‌اند سایت طراحی شده است و قابلیت‌های متنوعی را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید امروزه جاوا اسکریپت به‌عنوان زبان اول برنامه‌نویسی وب شناخته می‌شود و فریم‌ورک‌های زیادی برای طراحی فرانت‌اند با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی طراحی شده‌اند. دراین‌بین یک بستر بسیار قدرتمند نیز برای برنامه‌نویسی بک‌اند طراحی شده است که اجازه برنامه‌نویسی سمت سرور را به شما می‌دهد. آموزش node js یک آموزش حرفه‌ای و بسیار کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مهارت خود در کارکردن با این پلتفرم و همین‌طور برنامه‌نویسی در سمت بک‌اند را ارتقا دهید. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره آموزش node js پروژه محور صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره این دوره در اختیار شما قرار دهیم.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
47 : 45 : 01

قیمت دوره :

courseTitle

Node.js یک بستر بسیار کاربردی مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت است که برای برنامه‌نویسی بک‌اند سایت طراحی شده است و قابلیت‌های متنوعی را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید امروزه جاوا اسکریپت به‌عنوان زبان اول برنامه‌نویسی وب شناخته می‌شود و فریم‌ورک‌های زیادی برای طراحی فرانت‌اند با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی طراحی شده‌اند. دراین‌بین یک بستر بسیار قدرتمند نیز برای برنامه‌نویسی بک‌اند طراحی شده است که اجازه برنامه‌نویسی سمت سرور را به شما می‌دهد. آموزش node js یک آموزش حرفه‌ای و بسیار کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مهارت خود در کارکردن با این پلتفرم و همین‌طور برنامه‌نویسی در سمت بک‌اند را ارتقا دهید. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره آموزش node js پروژه محور صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره این دوره در اختیار شما قرار دهیم.

 

Node.js چیست؟ اهمیت یادگیری آن

Node js در واقع بستری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید کدهایی که به زبان جاوا اسکریپت می‌نویسید را در خارج از مرورگر اجرا کنید. همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید کدهای بک‌اند نوشته و کدهای خود را در سمت سرور اجرا کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این تکنولوژی در سال 2021 جز ده تکنولوژی پرتقاضا در دنیا قرار گرفته است و امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هستند که نیازمند نیروهایی در زمینه برنامه‌نویسی با استفاده از پلتفرم node.js هستند. آموزش Node js یک آموزش جامع و کامل است که تمامی مفاهیم مربوط به این تکنولوژی را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد و با استفاده از آن شما می‌توانید به یک متخصص در این زمینه تبدیل شده و درآمد بالایی داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر در بازار ایران نیز کسب‌وکارهای متعددی وجود دارند که نیروهایی در زمینه Node.js استخدام می‌کنند.

پس شما با یادگیری این تکنولوژی علاوه بر این که یک متخصص در زمینه برنامه‌نویسی بک‌اند و سمت سرور تبدیل می‌شوید بلکه می‌توانید به‌سادگی هرچه در بهترین موقعیت‌های شغلی نیز مشغول به کار شوید و درآمد بالایی داشته باشید. ازآنجایی‌که این تکنولوژی بر پایه زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت طراحی شده است یادگیری آن برای افرادی که در حوزه وب تخصص و تجربه دارند بسیار ساده و راحت است.

 

آشنایی با دوره آموزش node js

همان‌طور که در بخش قبلی نیز بیان کردیم node js یک پلتفرم بسیار محبوب است که می‌تواند برای برنامه‌نویسی بک‌اند یک گزینه ایده‌ال باشد اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا باید از آموزش node js برای یادگیری این پلتفرم و تکنولوژی استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با وجود این‌که این پلتفرم تا حد زیادی ساده‌سازی شده است ولی اگر در زمان یادگیری آن برخی از نکات رعایت نشوند احتمالا شما نمی‌توانید به یک فرد متخصص در این زمینه تبدیل شوید. برخی از مفاهیمی که در این تکنولوژی وجود دارند بسیار پیچیده و پیشرفته هستند و اگر با زبانی ساده و گویا بیان نشوند احتمالا در یادگیری آنها مشکلات زیادی را تجربه خواهید کرد. ما در آموزش node js پروژه محور تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که بتوانیم مفاهیم مربوط به Node.js را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما آموزش دهیم. علاوه بر این باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که ما این آموزش را به‌صورت پروژه محور طراحی کرده‌ایم.

طراحی پروژه محور آموزش نود جی اس باعث می‌شود تا شما تمام مطالب را به‌صورت کاملا عملی بیاموزید و در نتیجه آماده ورود به بازار کار شوید. پس اگر شما هم به دنبال یک دوره آموزشی جذاب و کامل برای یادگیری Node js هستید بدون شک این آموزش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های دوره آموزش node js

یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم آموزش Node js این است که تمام مطالب به ساده‌ترین شکل ممکن به شما آموزش داده می‌شوند. همین عامل نیز باعث می‌شود حتی افرادی که تجربه اندکی در زمینه برنامه‌نویسی دارند و کاملا مبتدی هستند نیز بتوانند با کمترین میزان دانش نسبت به زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت بتوانند کارکردن با Node js را بیاموزند و از آن برای برنامه‌نویسی بک‌اند استفاده کنند. نکته مهم دیگر درباره آموزش نود جی اس این است که اگر شما پیش‌ازاین در زمینه برنامه‌نویسی به زبان جاوا اسکریپت تجربه و تخصص دارید و یک برنامه‌نویس فرانت‌اند هستید می‌توانید با تماشای این دوره به یک برنامه‌نویس فول‌استک حرفه‌ای تبدیل شوید که قادر هستید هم در سمت بک‌اند و هم در سمت فرانت‌اند کدنویسی کنید.

فراموش نکنید که مطالب این دوره به‌صورت کاملا عملی به شما آموزش داده می‌شوند به‌طوری که پس از اتمام این دوره و با کمی تمرین‌کردن و زمان گذاشتن شما آماده ورود به بازار کار در بهترین موقعیت‌های شغلی خواهید بود. علاوه بر این می‌توانید از طریق دریافت و انجام پروژه‌های مختلف نیز درآمد داشته باشید. تمام این‌ها به شرطی است که شما بتوانید یک رزومه جذاب را برای خود ایجاد کنید. ما در طول این دوره پروژه‌های جذابی را به شما آموزش می‌دهیم که با انجام‌دادن آنها در کنار یکدیگر می‌توانید این پروژه‌ها را نیز به رزومه خود اضافه کرده و به‌این‌ترتیب شرایط بهتری را برای استخدام خود فراهم کنید.

 

صحبت پایانی

آموزش Node js کدیاد؛ کاملا پروژه محور و عملی است که به‌عنوان یکی از بهترین دوره‌های موجود در این زمینه شناخته می‌شود. اگر شما هم قصد دارید مسیر یادگیری برنامه‌نویسی بک‌اند و سمت سرور را آغاز کنید و برای این کار پلتفرم Node js را انتخاب کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این دوره جذاب و کاربردی را تهیه کرده و از آن برای یادگیری این پلتفرم جذاب استفاده کنید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

آشنایی با محیط Node.Js

ساخت وب سرور Back-End

آشنایی و کار با فریمورک Express.js

برنامه نویسی Asynchrounos در جاوااسکریپت

اتصال و استفاده از پایگاه داده MongoDB

پروژه عملی فروشگاه آنلاین - پیاده سازی ساختار اصلی

پروژه عملی - استفاده از Session و Cookies

پروژه عملی - احراز هویت کاربران یا Authentication

پروژه عملی - اعتبار سنجی داده ها در Express.js

پروژه عملی - مدیریت خطاها یا Error Handling

پروژه عملی - کار با فایل ها

پروژه عملی - اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل پروژه

پروژه عملی دوم (Mini Blog) - ایجاد Restful Api

آشنایی و کار با Socket.IO

پروژه عملی سوم - سیستم چت گروهی با Socket.IO

آموزش و استفاده از GraphQL در Node.js

استفاده از معماری Microservices

کار با پایگاه داده MySQL

دیپلوی و راه اندازی پروژه های Node.js

ویدیو‌های نمونه تدریس دوره

 

1

درک شیوه اجرایی Asynchronous و معماری Node.Js

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

نظرات دانشجویان

 Hadi  Mokhtari

Hadi Mokhtari

در ۶ ماه گذشته با استفاده از تدریس شما و در کالج (کانادا) تونستم, JAVA SCRIPT , HTML, CSS NodeJs, رو بخونم و ترم بعد react خواهم داشت از شما نهایت تشکر رو دارم نوع تدریس شما بینظیره بهترینها را براتون آرزو دارم آقای هاشمی.

 عباس  رضایی

عباس رضایی

سلام وقت شما بخیر این دوره واقعا عالی بود و از شما استاد عزیز نهایت تشکر رو دارم. همیشه سلامت و موفق باشید.

حسین فلاح

حسین فلاح

سلام استاد خسته نباشید دورتون واقعا فوق العادست 😍مرسی بابات زحماتتون❤️❤️ استاد اگه میشه مباحث jsonwebtoken , authorization با api هم اضافه کنید❤️

Amir N

Amir N

بهترین دوره ی node.js ایران ! فقط استاد بی زحمت دوره رو اپدیت کنید

Mehdi shokri

Mehdi shokri

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد - دوره خیلی خوبی هستش چون با جزئیات همه چی گفته میشه واقعا ممنون . استاد آپدیت های جدید چه سرفصل ها یی هست؟ و کی روی سایت قرار میکیره؟

سوالات متداول

Node js چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پیش نیازهای دوره Node js چیست؟

یادگیری Node js چه مزیتی دارد؟

آیا برای شرکت در دوره Node.js نیاز به تجربه قبلی در برنامه‌نویسی دارم؟

چه زبان‌هایی در این دوره استفاده می‌شود؟

آیا این دوره برای توسعه‌دهندگان فرانت‌اند مناسب است؟

آیا با یادگیری Node.js می‌توانم به عنوان برنامه‌نویس فول‌استک کار کنم؟

چرا باید Node.js را یاد بگیرم؟

آیا این دوره پروژه محور است؟

چه مواردی در طول دوره آموزشی پوشش داده می‌شود؟

آیا پس از اتمام این دوره، آمادگی برای ورود به بازار کار دارم؟

آیا این دوره شامل پروژه‌های عملی است؟

آیا پشتیبانی فنی برای این دوره در دسترس است؟

آیا این دوره تمرینات عملی و تکالیف دارد؟

چه نوع پروژه‌هایی در این دوره پوشش داده می‌شود؟

آیا با اتمام این دوره می‌توانم به صورت مستقل وب سرورها را پیاده سازی کنم؟