سی شارپ

آموزش جامع EF Core

Framework یک فریم‌ورک و om بسیار قدرتمند و محبوب است که قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه جدید این on که امروزه به طور گسترده‌ای توسط توسعه‌دهندگان مورداستفاده قرار می‌گیرد Entity Framework Core است. آموزش EF Core یک آموزش جامع و کامل است که کارکردن با این تکنولوژی بسیار جذاب را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
07 : 09 : 17

قیمت دوره :

courseTitle

Framework یک فریم‌ورک و om بسیار قدرتمند و محبوب است که قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه جدید این on که امروزه به طور گسترده‌ای توسط توسعه‌دهندگان مورداستفاده قرار می‌گیرد Entity Framework Core است. آموزش EF Core یک آموزش جامع و کامل است که کارکردن با این تکنولوژی بسیار جذاب را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری این تکنولوژی کاربردی را دارید و قصد دارید بیشتر با این دوره آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

 

آشنایی با EF core و مزایای آن

Entity Framework Core در واقع نسخه جدید Entity Framework است که به همراه .Net core ارائه شده است و امروزه جز یکی از پرطرفدارترین تکنولوژی‌ها به شمار می‌آید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تکنولوژی این است که استفاده از آن بسیار ساده و راحت است و شما می‌توانید به شکل بهتری اپلیکیشن‌های مدنظر خود را توسعه دهید. نکته دیگری که درباره این تکنولوژی وجود دارد این است که یک محیط امن را برای ارتباط با پایگاه‌داده برای شما فراهم می‌کند که قطعا استفاده از آن یک تجربه جدید و بسیار جذاب برای شما خواهد بود. ما در دوره آموزش EF Core تلاش می‌کنیم تا تمامی نکات مربوط به ارتباط امن با پایگاه‌داده را به شما آموزش دهیم. به همین علت است که آموزش EF Core یکی از بهترین آموزش‌هایی است که در این حوزه وجود دارد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزیت بسیار مهم دیگری که Entity Framework Core دارا می‌باشد و ما در آموزش Entity Framework Core نیز به طور مفصل درباره آن صحبت می‌کنیم این است که این تکنولوژی سرعت بسیار بالایی دارد و در نتیجه عملکرد اپلیکیشن‌های شما را بهبود می‌دهد. مزیت آخر نیز این است که این تکنولوژی از انواع پایگاه‌داده‌ها پشتیبانی می‌کند و محدودیتی در این زمینه برای شما وجود نخواهد داشت.

 

دوره آموزش جامع EF core

آموزش EF Core یکی از بهترین دوره‌هایی است که در این زمینه طراحی شده است چراکه تمام مطالب مربوط به کارکردن با این فریم‌ورک را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد. شما در این دوره می‌توانید به طور کامل به مفاهیمی از جمله Code First، Db First، Data Annotations، Fluent Api، Relations و ... مسلط شوید و از آنها به‌خوبی در پروژه‌های خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم آموزش Entity Framework Core این است که این دوره مفاهیم بسیار پیچیده را به زبانی ساده به شما ارائه می‌دهد و به همین علت نیز یادگیری آن حتی برای افرادی که تجربه و تخصص چندانی در این زمینه ندارند نیز ساده و راحت است. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که ما تلاش کرده‌ایم تا دوره آموزش EF Core  را به‌صورت کاملا عملی و پروژه محور طراحی کنید تا شما آماده ورود به بازار کار شوید.

برای استفاده از این دوره شما باید ابتدا با زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ آشنا باشید و در ادامه باید دانش خوبی در زمینه کارکردن با پایگاه‌داده‌های رابطه‌ای داشته باشید. با داشتن این دو پیش‌نیاز شما به‌راحتی می‌توانید این دوره را تهیه کرده و از محتوای فوق‌العاده باکیفیت آن نهایت بهره را ببرید.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

Ef Core

ویدیو‌های نمونه تدریس دوره

 

1

توضیحات مربوط به پروژه

 

2

 

3

 

4