Asp mvc

آموزش رایگان صفحه بندی (Pagging) در ASP.NET

مهم ترین و همیشگی ترین هدف برنامه نویسان، رسیدن به نتایجی بهتر همراه با کدهای کمتر است. فریم ورک ASP.NET یکی از جذاب ترین ابزارهای صفحه بندی و طراحی وب سایت است. این چارچوب طراحی را بسیار آسان و سریع کرده و در عین حال وابسته به هیچ زبانی برنامه نویسی ای نبوده و شما را محدود نخواهد کرد.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
02 : 48 : 15

قیمت دوره :

courseTitle

فرهاد بسطامی هستم از سایت کدیاد. در خدمت شما هستم با آموزش صفحه بندی در asp.Net. این پلت‌فرم از نسخه نسل جدید Microsoft’s ASP ، یک چارچوبی از  برنامه نویسی است که به هدف ایجاد وب سایت‌ها، برنامه‌های اینترنتی و فناوری‌های کلاس سازمانی استفاده می‌شود. البته این تنها مزیت این فریم ورک نیست. با استفاده از این پلتفرم شما نیاز به کدهای کمتری خواهید داشت. چارچوب ASP.NET برنامه‌ها را برای شما آسان خواهد کرد. زیرا ارسال فرم ساده و تأیید اعتبار مشتری را تا استقرار و پیکربندی سایت را بسیار ساده می‌کند. همچنین از زبان‌های متفاوتی استفاده خواهد کرد. چون مستقل از زبان برنامه نویسی است و این شرایط را به کاربر می‌دهد تا زبانی را که مناسب برنامه‌ی اوست انتخاب کنید و یا برنامه خود را با استفاده از زبان‌های مختلف ایجاد کنید. با من همراه باشید تا شما را با این دوره آشنا کنم.

 

معرفی دوره‌ رایگان آموزش صفحه بندی (Paging) در ASP.NET

در این آموزش به ساختار mbc جلو می‌رویم  controller ها model ها و  view ما بر سبک ambc جلو رفتیم که کسانی که به این روش کار می‌کنند بتوانند استفاده کنند. در این پروژه دو مدل داریم Product و  Product_Category  که بتوانیم جست‌وجوی خود را بر اساس گروه هم انجام دهیم . پروژه را اگر با هم بررسی کنیم یک صفحه‌ی ایندکس معمولی که یک صفحه‌ی ادمین دارد که گروه‌بندی ما می‌باشد به همراه صفحه‌ی محصولات.

قرار بر این است ما محصولات را بر یک صفحه‌ی فروشگاه بزنیم و داخل فروشگاه بچینیم و صفحه‌بندی آن را به صورت روتین با هم پیاده‌سازی کنیم. سپس به کمک متد GET به سمت اکشن بفرستیم. پس از زدن این فروشگاه در همین صفحه‌ی ادمین هم به صورت ایجکسی با هم پروژه را پیاده سازی می‌کنیم.

 

Asp از چه مدل‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

  • Classic ASP (به عنوان اولین زبان برنامه نویسی)
  • ASP.NET Web Pages (WebPageها سادهترین مدل برای ساخت وب سایت‌های ASP.NET هستند. که با کنترل کامل و روش ساده ترکیب HTML , CSS , JavaScript و کدهای سرور فراهم می کند.)
  • ASP.NET Web Forms (از سه مدل برنامه نویسی برای ایجاد وب سایت های ASP.NET و برنامه‌های کاربردی وب می‌باشد.)
  • ASP.NET MVC (نوعی الگوی طراحی استاندارد که بیشتر برنامه‌نویسان به این نوع مدل متمایل می شوند.)
  • ASP.NET API ( مدلی که برنامه API را جهت برنامه اصلی و کاربردی تنظیم می‌کند.)
  • ASP.NET Core (جدید ترین مدل ASP.NET است که تمامی مدلهای ASP.Net را باهم ترکیب می‌کند.)

 

موارد پیاده‌سازی و اجرای صفحات وب

  • HTML و CSS به منظور  طراحی قالب صفحه
  •  زبان VB.net  یا زبان سرور
  • SQL Server یا پایگاه داده سرور
  • (ASP.Net) یا چارچوب توسعه وب

 

صحبت پایانی

برنامه‌های توسعه یافته ASP.NET  در سراسر جهان قابل دسترسی است. بنابراین اطلاعات را به نحو احسنت مدیریت خواهد کرد. اگر قصد ساخت و تهیه‌ی یک وب سایت کوچک یا یک برنامه اینترنتی بزرگ شرکتی هستید  در حال ساخت یک وب سایت کوچک یا یک برنامه وب بزرگ شرکتی هستید اکثریت ابزارهایی که نیاز دارید را این شبکه برای شما فراهم می‌کند. شما به کمک آموزش‌های این دوره از مجموعه‌ی کدیاد می‌توانید با استفاده از این پلتفرم سایت دلخواه خود را طراحی کنید. امیدوارم دوره‌ی خوبی باشد و موارد مفیدی در کنار هم یاد بگیریم.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

فصل اول