Asp mvc

دوره پیشرفته ASP.NET MVC (پروژه محور)

asp.net یک تکنولوژی بسیار جذاب برای طراحی و توسعه وب‌سایت است که اگر آن را با معماری mvc ترکیب کنید می‌توانید وب‌سایت‌های فوق‌العاده جذابی را ایجاد کرده و درآمد بسیار بالایی داشته باشید. ما در دوره asp mvc  تلاش می‌کنیم تا تمام مفاهیم و مطالب مربوط به این تکنولوژی فوق‌العاده جذاب را در سطح پیشرفته به شما آموزش دهیم و شما را بیشتر با کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
19 : 26 : 50

قیمت دوره :

courseTitle

asp.net یک تکنولوژی بسیار جذاب برای طراحی و توسعه وب‌سایت است که اگر آن را با معماری mvc ترکیب کنید می‌توانید وب‌سایت‌های فوق‌العاده جذابی را ایجاد کرده و درآمد بسیار بالایی داشته باشید. ما در دوره asp mvc  پیشرفته تلاش می‌کنیم تا تمام مفاهیم و مطالب مربوط به این تکنولوژی فوق‌العاده جذاب را در سطح پیشرفته به شما آموزش دهیم و شما را بیشتر با کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم. علاوه بر این ما در طول آموزش ASP.NET MVC  پیشرفته یک پروژه کاربردی را نیز انجام می‌دهیم که شما بعدها می‌توانید از آن به‌عنوان نمونه کار خود استفاده کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات بیشتری را درباره دوره آموزش  asp net mvc پیشرفته  به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

 

دوره کاربردی آموزش asp.net mvc پیشرفته

طراحی و توسعه وب‌سایت یکی از حوزه‌های برنامه‌نویسی است که امروزه درآمد بسیار بالایی دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید در بهترین موقعیت‌های شغلی و سازمان‌ها مشغول به کار شده یا این‌که از طریق دریافت و انجام پروژه درآمد بالایی داشته باشید. یکی از کاربردی‌ترین تکنولوژی‌هایی که امروزه در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد asp.net mvc است که امکانات متعدد و بسیار جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در دوره asp.net.mvc پیشرفته تلاش خواهیم کرد به‌صورت کاملا عملی کارکردن با این تکنولوژی را به شما آموزش دهیم.آموزش asp net mvc پیشرفته (پروژه محور)همان‌طور که از نامش پیداست یک دوره کاملا عملی است که در آن یک وب‌سایت فروشگاهی طراحی می‌شود و شما با تمام چالش‌هایی که برای انجام این کار وجود دارد آشنا خواهید شد.

 

نکات مربوط به دوره آموزش asp.net mvc

پیش نیاز دوره ASP.Net MVC پیشرفته، دوره آموزش مقدماتی پروژه محور ASP.Net MVC  که به صورت رایگان در سایت کدیاد تدریس شده است. خروجی دوره قبلی یک وب سایت شرکتی بود و شما پس از اتمام  دوره پیشرفته یاد خواهید گرفت که چطور یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنید. ما می خوایم در این دوره بستری رو پیاده سازی کنیم تا کسب و کار های اینترنتی بتوانند محصولات خودشان را در سایت به فروش بگذارند.

مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

فصل اول

فصل دوم(ماژول کاربران)

فصل سوم(ماژول محصولات)

ویدیو‌های نمونه تدریس دوره

 

1

ایجاد جدول اسلایدر

نظرات دانشجویان

 سحر *

سحر *

با سلام وتشکر از تدریس خوبتون ، من تا الان جلسه چهارم هستم وسوال من در مورد دیتا تایپ datetime2 در sql هست اینکه در sql تاریخ فارسی ذخیره کنیم مشکلی پیش نمیاد ؟ بعدا در گزارش گیری ها یا خروج اطلاعات مشکلی نداریم ؟

Amir Kia

Amir Kia

سلام خسته نباشید از تدریس رایگان دوره مقدماتی شما واقعا ممنونم یه سوال داشتم چرا با MVC.Core پروژه را ننوشتین ؟ زمان پایان دوره پیشرفته کی می باشد.