Asp mvc

دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC

Asp.net MVC یکی از تکنولوژی های فوق العاده محبوب میان طراحان وب است که برای توسعه یا طراحی وب سایت های جذاب و خاص کاربرد دارد. یادگیری این فریمورک جذاب در این دوره رایگان بسیار آسان و در عین حال تخصصی می باشد، زیرا آموزش Asp.net MVC در کدیاد پروژه محور است.

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
20 : 28 : 11

قیمت دوره :

courseTitle

asp.net یک تکنولوژی بسیار جذاب برای طراحی و توسعه وب‌سایت است که اگر آن را با معماری mvc ترکیب کنید می‌توانید وب‌سایت‌های فوق‌العاده جذابی را ایجاد کرده و درآمد بسیار بالایی داشته باشید. ما در دوره asp mvc تلاش می‌کنیم تا تمام مفاهیم و مطالب مربوط به این تکنولوژی فوق‌العاده جذاب را به طور کامل به شما آموزش دهیم و شما را بیشتر با کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم. علاوه بر این ما در طول آموزش ASP.NET MVC یک پروژه کاربردی را نیز انجام می‌دهیم که شما بعدها می‌توانید از آن به‌عنوان نمونه کار خود استفاده کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات بیشتری را درباره دوره آموزش asp net به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

 

فریمورک Asp.net MVC چیست؟

پیش از شرکت در دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC باید با چیستی این فریم ورک آشنا شوید. فناوری  Asp.net MVC یک پلتفرم از شرکت مایکروسافت است که در توسعه وب سایت‌های اینترنتی و ارتقای سرویس‌های وب نقش دارد. این پلتفرم به نوعی زمینه هوشمند برای طراحی اپلیکیشن‌های هوشمند وب استفاده می‌شود. ضمن آشنایی اولیه با نحوه کار ابزارهایی مانند HTML و تسلط کافی به این پلتفرم، می‌توانید اپلیکیشن‌های هوشمند را با سرعت بالاتری ایجاد کنید. تمام سیستم‌ عامل‌های ویندوز از این پلتفرم زبان برنامه نویسی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین ضمن دسترسی به یک سیستم کامپیوتری ساده، می‌توانید از این فناوری بهره‌مند شوید.

این پلتفرم از 3 قسمت تشکیل شده است که هر یک کاربردهای جداگانه‌ای دارند. Model اولین بخش این پلتفرم است که در ذخیره سازی و بازیابی  داده‌ها نقش دارد. View یا نمایشگر به عنوان بخش دوم این فناوری شناخته می‌شود که در نقش واسط کاربری برنامه کار می‌کند. Controller آخرین بخش از این پلتفرم است که در افزایش تعامل کاربران نقش دارد. به‌ گونه‌ای که می‌توان آن را رابط میان قسمت‌های Model و View در نظر گرفت. کتابخانه‌های متنوعی در زمینه پلتفرم Asp.net MVC وجود دارند. در این حالت ضمن آشنایی با ابزارهایی مناسب می‌توانید برنامه‌های هوشمند را به راحتی طراحی کنید.

 

معرفی دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC

با ثبت نام در دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC می‌توانید به تمام مفاهیم مربوط به این فناوری و طراحی‌ وبسایت آشنا شوید. در این دوره آموزشی تمام نکات Asp.net MVC به شکل ساده و روان بیان می‌شود؛ بنابراین تمام افراد علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین یادگیری مقدماتی تا پیشرفته Asp.net MVC به شکل مرحله به مرحله انجام می‌شود تا درک این نکات برای شما ساده باشد.

ما در دوره asp تلاش خواهیم کرد به‌صورت کاملا عملی کارکردن با این تکنولوژی را به شما آموزش دهیم. آموزش asp net پروژه محور همان‌طور که از نامش پیداست یک دوره کاملا عملی است که در آن یک وب‌سایت شرکتی طراحی می‌شود و شما با تمام چالش‌هایی که برای انجام این کار وجود دارد آشنا خواهید شد.

آموزش ASP.NET MVC با شروع از مفاهیم ساده کار خود را آغاز می‌کند ولی با گذر زمان شما با مفاهیم پیچیده‌تری نیز مواجه می‌شوید که در دنیای واقعی بیشتر با این مسائل درگیر خواهید بود. یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم این دوره زبان ساده و روان آن است که باعث می‌شود تا تمام افراد بتوانند از آن استفاده کنند. شما در دوره آموزش asp net علاوه بر این‌که با مفاهیم این تکنولوژی آشنا می‌شوید بلکه بسیاری از مفاهیم مربوط به توسعه و طراحی وب را نیز می‌آموزید که برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

 

کاربردهای فریمورک Asp.net MVC

این فناوری هوشمند یکی از بهترین فریمورک‌های هوشمند برای طراحی و توسعه وب سایت‌های اینترنتی است. رایج‌ترین کاربردهای فریمورک Asp.net MVC را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • توسعه خدمات تحت وب و اپلیکیشن‌های هوشمند
  • گسترش فناوری ابزارهای اینترنت اشیا و آشنایی با نحوه‌ کارکرد آن‌ها
  • توسعه خدمات بک اند موبایل‌های هوشمند و آشنایی با قابلیت‌های این فناوری
  • گسترش پلتفرم‌های ویندوز و لینوکس و دسترسی ساده به این فناوری‌های هوشمند
  • توسعه ابزارهای موجود در فضای ابری
  • مسیریابی URL های گوناگون

 

مخاطبین دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC

مفاهیم این دوره به صورت کاملا روان و ساده بیان می‌شوند؛ بنابراین تمام افراد علاقه‌مند می‌توانند در این دوره آموزشی جامع شرکت کنند. مهم‌ترین مخاطبان این دوره را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تمام توسعه دهندگان وب سایتی که قصد طراحی وب اپلیکیشن‌های هوشمند را دارند‌‌.
  • مهندسان نرم افزار که به یادگیری کامل مفاهیم Asp.net MVC علاقه‌مند هستند.
  • تمام دانشجویانی که در رشته‌های علوم کامپیوتری تحصیل می‌کنند و به دنبال پیدا کردن یک شغل پردرآمد برنامه نویسی هستند.
  • افرادی که برای استخدام در شرکت‌های برنامه نویسی به دنبال تکیمل رزومه خود در زمینه Asp.net MVC می باشند.
  • افرادی که با نحوه‌ کار ابزارهایی مانند HTML و JavaScript آشنایی اولیه دارند و به دنبال ارتقای مهارت‌های خود هستند.

 

پیش نیازهای دوره پروژه محور Asp.net MVC

علاقه‌مندی به برنامه نویسی مهم‌ترین پیش نیاز برای شرکت در این دوره است‌. همچنین برای شرکت در این دوره آموزشی باید با قالب وب‌سایت‌های اینترنتی آشنایی کافی را داشته‌ باشید. تسلط کافی به مفاهیم CSS، HTML و JavaScript به یادگیری بهتر این فریمورک برنامه نویسی کمک می‌کند. آشنایی اولیه با الگوهای طراحی و دانش بوت استرپ دیگر پیش نیاز شرکت در دوره آموزش صفر تا صد Asp.net MVC است.

 

آینده فریمورک Asp.net MVC

پیش از شرکت در این دوره شاید از خود سوال کنید که آینده شغلی این فریم ورک چگونه است؟ ضمن تسلط کافی به مفاهیم Asp.net MVC می‌توان در دنیای برنامه نویسی موفق بود؟ گسترش طراحی وبسایت‌های اینترنتی و توسعه وب اپلیکیشن‌های هوشمند نشان می‌دهد که این فریمورک آینده‌ بسیار درخشانی خواهد داشت. به گونه‌ای که کاربران برای طراحی وبسایت و توسعه صفحات خود به یادگیری مباحث Asp.net MVC نیاز دارند. 

 

بازارکار و درآمد Asp.net MVC 

برای شرکت در دوره یادگیری مقدماتی تا پیشرفته Asp.net MVC باید با بازار کار و میزان درآمد متخصصان این فریم ورک برنامه نویسی آشنا شوید. ضمن آشنایی کافی به مفاهیم این فریم ورک و تکمیل رزومه خود، می‌توانید در شرکت‌های برنامه نویسی استخدام شوید‌. همچنین افراد متخصص در این زمینه می‌توانند پروژه‌های فریلنسری را انجام دهند و به درآمد مطلوبی دست پیدا کنند. میزان درآمد افراد متخصص در این رشته‌ برنامه نویسی نویسی به فاکتورهایی مانند موقعیت شغلی، میزان آشنایی با مباحث آن و... بستگی دارد.

 

آکادمی آموزش برنامه نویسی کدیاد

مجموعه کدیاد یکی از بهترین مراکز آموزشی است که دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC را با کمک اساتید برنامه نویسی ماهر برگزار می‌کند. اساتید تیم کدیاد برای آموزش مفاهیم این فریمورک پروژه‌های واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا مفاهیم لازم را به شکل کامل فرا بگیرید. مربیان تیم کدیاد ضمن اتمام این دوره شما را تنها نخواهند گذاشت و به تمام سوالات شما در زمینه Asp.net MVC پاسخ خواهند داد.

 

جمع‌بندی

تمام افراد علاقه‌مند به زبان برنامه نویسی می‌توانند در دوره رایگان پروژه محور Asp.net MVC شرکت کنند و رزومه شغلی خود را ارتقا دهند‌. این فریم ورک هوشمند به توسعه وب اپلیکیشن‌های هوشمند کمک می‌کند و در طراحی صفحه سایت‌های پیشرفته نقش دارد. ضمن شرکت در این دوره آموزشی به راحتی می‌توانید با ابزارهایی مانند HTML و CSS کار کنید. 

 
مشاهده بیشتر

سرفصل های دوره

فصل اول

سوالات متداول

بازار کار فریم ورک Asp.net MVC چگونه است؟

پیش نیازهای شرکت در آموزش صفر تا صد Asp.net MVC چه مواردی هستند؟